Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.5.2016 jsem si objebanala posilovaci popruhy TRX.Zbozi prislo az po mesici.Nedosla jsem zadnou informaci ,ze zbozi neni dostupne.Omylem jsem tento balicek vyzvedla a hned ho poslala zpet.Po tydnu mi prisel do emailu formular-odstoupeni od smlouvy.Dnes je 18.7 a ja stele nemam penize na ucte.Na strankach firmy jsem si nasla ze vraceni nebo uznani reklamace je do 30 dnu,coz uz je pres 14 dni.
Zbozi nebylo poskozene a krabicka nebyla otevrena.Rada bych vraceni penez.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, ruší se smlouva od počátku a podnikatel je povinen spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud podnikatel nevrátí peněžní prostředky v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť podnikatel se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné podnikatele vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou v živnostenském rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.