Společnost


London Club s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11554Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2016, před 8 lety

Michaela Carnotová

Znění stížnosti

Dobrý den objednala jsem si zboží je nabízeno oblečení londýnského předměstí.Už při platbě nebylo možné zaplatit kartou neměla jsem hotovost na mě byl vyvíjen nátlak ,že pokud nevyberu balíček okamžitě pokuta 500kč a vymáhání exekučně.Balík jsem tedy vybrala musela jsem si vypujčit hotovost platbu kartou neakceptujou o tom nikde taky ani zmínka.Zboží,které dorazilo asi jsem měla 6 smysl.Vše polská výroba možná i indická.Němělo ani vysačky jen nálepky.Zboží jsem ihned odeslala žpět řádně zabalené.Vše mám zdokumentované.Ještě ten den jsem letěla na poštu.Dle podacího lístku si firmá dávno zboží zpět převzala a peníze 2500kč se jí jaksi zpět asi posílat nechce.Jsem samoživitelka s malým synem a nemůžu si vyskakovat šetřila jsem tak dlouho a ted toto ale takové zboží beru jako klamání spotřebitele neodpovídá v žádném případě ceně a ani velikost neodpovídá ani fotce kterou prezentují na webových stránkách.Prosím pomožte mi at se mi peníze vrátí zpět.Firma nekomunikuje.Děkuji Čarnotová


Produkt

Nevrácení peněž po odstoupení od smlouvy


Požadované řešení

Vrátit částku na číslo účtu které společnost má Stěžovat si nechci chci svojé peníze zpět a ne nekvalitní zboží které má hodnotu stokoruny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 11:11, před 8 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Rovněž může spotřebitel zvážit podání podnětu ke kontrole prodejce státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci, jelikož prodávající porušuje povinnost, kterou mu ukládá zákon. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2016 11:01, před 8 lety

Dobrý den. Na tento příspěvek se nám ani nechtělo reagovat, protože autorka příspěvku paní Michaela Carnotová je duševně nemocný člověk, bylo velmi těžké se zbavit každodenních telefonátů, neustálých vyhrůžek apod. Za týden dokázala napsat desítky pomluv na internetu, zavolala na nás televizi Primu, Novu, ČT a pořad Černé ovce, Policii ČR, kriminální Policii, ČOI, ombudsmanku apod. :-)

Přitom nešlo ani o žádný velký spor. Paní Čarnotová psala, že chce zboží zaplatit kartou, my jsme ji řekli, že u kurýra platba kartou není možná, protože ji nemáme nastavenou (tato informace je i v obchodních podmínkách). Na to nám paní Černotová oznámila, že už zboží nechce. Napsali jsme ji tedy, že chceme uhradit náklady za zmařenou dopravu....

Paní Čarnotová si nakonec zboží převzala a vrátila nám ho zpět. Ještě než nám došlo (samozřejmě jsme ji dávno vrátili peníze na účet), napáchala neuvěřitelnou škodu na internetu. Celou věc jsme předali právníkům, aby posoudili, nejedná-i se o pomluvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:19, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 09:38, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.