Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11555Nedostatek formy na koláč značky Fontinac

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2016, před 9 lety

Bohuslav Zlata

Znění stížnosti

Dobrý den,
už přes měsíc se snažíme koupit formu na koláč značky fontinac.Uz jsme velice rozladěni. Jezdíme téměř denně do penny marketu ve Světle nad Sázavou, ale tam nám vždy reknou, že sice formy dorazily,ale dopoledne byly pryč. Ráno chodíme do práce a tak se tam můžeme zastavit jen odpoledne. Byli jsme i na více místech jako v Ledči nad Sázavou, Zruči nad Sázavou a Novém Boru.Opet nás čekala stejná odpověď nemáme. A tak se ptám je nějaká možnost koupit formu na koláč? Děkuji za odpověď oko


Požadované řešení

Koupě koláčové formy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 10:57, před 9 lety

Zákon prodejcům neukládá (vyjma právní úpravy tzv. vábivé reklamy), aby všechno nabízené zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 15:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.