Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#11557Zamítnutá reklamace vozidla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2016, před 9 lety

Josef Hajný

Znění stížnosti

Dne 29.6.2016 jsme u společnosti AAA auto na pobočce koupili vůz značky Opel Combo údajně po 1.majiteli a údajně ve vynikajícím stavu. Vůz stál necelých 100 000,- a museli jsme si na to brát půjčku. Jenže druhý den začala svítit kontrolka motoru a vypadla pružina od tlumiče, takže auto bohužel téměř nepojízdné. Ten den jsme i vůz reklamovali a za 14 dní jsme dostali vyjádření, že reklamace byla zamítnuta!!!Den po reklamaci na pobočce nám vypadla i druhá pružina.Nikde nebylo uvedeno, že toto auto má vadný motor a podvozek, bylo nám řečeno že je v bezvadném stavu, ve špatném stavu bychom vůz nekupovali. Prohlídka a zjištění přesné závady motoru a hlavně oprava motoru bude stát možná celý motor a to je cca 30 000,- a pružiny na auto nás budou stát minimálně 4000,- a vzhledem k tomu, že vůz máme druhý týden tak budeme trvat na kladném vyřízení naší reklamace.


Produkt

Opel Combo


Požadované řešení

kladné vyřízení reklamace - proplacení nákladů na opravu vozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 10:17, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, platí vyvratitelná právní domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. V případě soudního sporu by tedy musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Spotřebitel by měl věc nejprve reklamovat a žádat nápravu v podobě opravy věci, nebude-li to možné, má právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat i přiměřenou slevu. Práva z vadného plnění není možné uplatnit na vadu, o které spotřebitel před převzetím věci věděl a byl na ní upozorněn. Jedná-li se o skrytou vadu, je za ní odpovědný prodávající.

Nebude-li reklamace ze strany prodávajícího uznána jako oprávněná, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2016 16:23, před 9 lety

Vážený pane Hajný,
záležitost jsem prověřila. Prosím dostavte se znovu na pobočku k projednání Vašeho případu. S sebou si vezměte zprávu ze servisu, kde bude popsána přesná vada a rozpočet opravy. Poté bude Vaše reklamace opětovně posouzena.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2016 19:01, před 8 lety


Josef Hajný

Dnes mi přišlo rozhodnutí, opět stejné že je reklamace zamítnuta. S odůvodněním že vůz je starý a jedná se o běžné opotřebení a autobazar neuznává záruku. Samozřejmě při koupi nebyla ani jedna závada možná rozeznat. Na skryté vady je podle zákona záruka 6 měsíců. Egr ventil se rozsvítil defakto co jsem opustil bazar a pružiny upadly hned následně obě dvě.
Odhadnutá oprava je 10tis kč. A AAA auto se od odpovědnosti distancuje. V čem je výhoda koupit si auto zde? V ničem, auta jsou předražená a nemáte na nic záruku.
Celou věc předávám právníkovi a budeme požadovat odstoupení od kupní smlouvy když není možná kompenzace. Není to moje první koupě auta. V loni jsme kupovaly vůz v auto ESA. Projevila se závada na turbu, vůz si vzaly a závadu odstranily. Sice na dvakrát, ale podruhé nám dali kompenzaci 3 tis., jako všimné. Proto budu tento auto bazar všude doporučovat a šířit všemi možnými kanály jako špatné zušenosti s AAA auto. Nevím proč jste mě pí Mílková hnala k vám podruhé na reklamaci. Cestou k vám jsem najel zbytečných 60km a bral si volno s práce. Jsem velmi nespokojen a již nikdy si u vás vozidlo nekoupím, protože vaše záruka je nulová!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2016 08:58, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2016 17:05, před 8 lety

Vážený pane Hajný,
prosím přijměte omluvu za pochybení reklamačního technika, které způsobilo opětovné zamítnutí Vaší reklamace. Podle informací, které mám, Vás kolegové znovu kontaktovali a věc by měla v tuto chvíli již být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojen.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 15:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2016 18:33, před 8 lety


Josef Hajný

Byla mi schválena finanční náhrada 10tis kč, která mi již přišla. Ovšem moje reklamace byla zamítnuta. Tudíž vozidlo je opraveno, ale spokojenost s celkovým ořstupem jen částečná. Zde již vozidlo nekoupím protože podle aaa není možno reklamovat skryté závady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.