Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#11559Výpadek všech služeb, pomalá oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2016, před 8 lety

Andrea Cechakova

Znění stížnosti

Dne 14.7.2016 nefungovaly služby UPC, net, televize a telefon.Oprava výpadku neustále posouvaná až do 18.8.18.45


Produkt

poničený kabel na třídě Masarykova, Olomouc


Požadované řešení

Podnikám na pc, díky výpadkům a dnes tj 18.7. celodennímu výpadku jsem přišla o jistou část výdělku. Jsem samoživitelka. Požaduji zohlednit ušlý zisk na vyfakturování částky za internet a to v alespoň 70% výši.V Dále požaduji potvrzení o tom že net nešel, budu u soudu požadovat úpravu výživného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 09:58, před 8 lety

V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.

Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora v první řadě ihned upozornit, aby mohl provést nápravu. Sama společnost uvádí pro účely nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC následující informaci: " V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz."

Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme účastníkovi vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.

V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2016 13:52, před 8 lety

Klientka měla skutečně výpadek služeb a to v období 14.7. – 21.7.2016. Důvodem byl poškozený kabel a bylo nutné vyměnit 26 metrů kabelu, proto trvala oprava déle než obvykle . Klientce jsme odúčtovali 100% částku z ceny služby za celé období výpadku. Ušlý zisk kompenzovat nemůžeme, odpovědnost za škodu je omezena ze zákona. UPC tedy není povinna nahradit škodu uživatelům služby, pokud vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí Služby.

Dne 4.8.2016 jsme se pokoušeli klientku znovu kontaktovat a znovu to s ní projít, jelikož s neúhradou ušlého zisku nesouhlasila. Bohužel jsme se nedovolali, takže jsme jí naše stanovisko znovu sdělili e-mailem s tím, že jsme jí nabídli možnost přechodu na věrnostní portfolio, aby měl klient nižší výdaje.

V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace má zákazník právo obrátit se na Český telekomunikační úřad.

V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2016 17:51, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2016 09:02, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.