Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, chci se zeptat, jestli mohu podat výpověď u O2.
Na začátku tohoto roku nám uplynula dvouletá smlouva a chtěla jsem ji vypovědět. O2 nás zvýhodněnou nabídkou přemluvili, bychom zůstali a podepsali opět sml. na 2roky. Po 4měsích nám začali účtovat balíček služeb, které jsme měli v rámci nabídku zdarma účtovat, po naší reklamaci nám bylo sděleno, že ta akce na zdarma balíček končí a že už ty služby můžeme mít pouze placené nebo vůbec.Jedná se o balíček u TV na programy navíc. Děkuji Martina Malá
O2TV balíček Kino
Balíček využívat stále zdarma, jak mi bylo přislíbeno.
|
Tweet |
V tomto případě bude záležet, jaké podmínky pro využívání doplňkové služby byly sjednány. Pokud bylo sjednáno, že tato služba bude poskytována po celou dobu platnosti smlouvy zdarma, je společnost povinna svému závazku dostát.
Podnikatel má ze zákona povinnost informovat spotřebitelku o ceně služby, případně o způsobu jejího vypočtu včetně všech daní a poplatků. Účtovat další poplatky je tedy možné pouze v případě, pokud o tom byla spotřebitelka předem informována. Byla-li některá z výše uvedených informací opomenuta, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí již zmíněný Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Dobrý den,
velice rád stav ověřím. Bohužel jste zde neuvedla žádné identifikační údaje, podle kterých bych reklamaci dohledal.
Pošlete mi, prosím, telefonní číslo služby, případně referenční číslo přes naši aplikaci O2 Guru (www.o2guru.cz/guru)?
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, reklamaci mám vyřízenou, O2 mi vrátilo peníze, ale nadále jsem se musela rozhodnout, jestli balíček chci, nebo ne, protože dále ho mít zdarma nemohu. Nechápu, proč nás tedy přemlouvali, abychom zůstali a zase porušili podmínky, které slíbili. A zase jsem rozhodnutá odejít od O2.
tel. číslo 318692309, referenční č. 2001284586. Děkuji M.M.
Pokud společnost nedodržela podmínky, které byly sjednány, a toto nedodržení podmínek zakládá podstatné porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.
Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Děkuji za zaslání údajů.
Součástí nabídky služby O2 TV nebyl balíček Kino, ten je vedený jako doplňková služba a prodloužení stávajícího závazku tak na něj vliv nemá.
Jestli vám programová nabídka nevyhovuje, můžeme se domluvit na změně tarifu. Záleží na tom, které kanály jsou pro vás důležité.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Ano, já vím, že je to doplňková služba, já nepotřebovala celý balíček, já měla podmínku mít kanály HBO, které mi byli přislíbeny když službu nezruším. Celý balíček jsem nechtěla, takhle mi ho O2 nastvavili. A najednou, bez jakéhokoliv upozornění mi ho začali po několika měsících účtovat. Takže buď chci smlouvu pro nedodržení podmínek zrušit a přejít k operátorovi, ke kterému jsem původně chtěla, nebo chci dodržení toho, co mi bylo nabídnuto po celou délku smluvního vztahu. Děkuji M. Malá
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Obraťte se proto, prosím, na naši bezplatnou linku Péče o firemní zákazníky na čísle 800 203 203, abychom se domluvili na dalším postupu.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, ve fázy, že jsem musela přistoupit na jejich podmínky, i když nedodrželi, to co při sepisování smlouvy slibovali. A budu čekat, až mi vyprší smlouva a O2 již nikdy nechci. :( Jen samé problémy a řešení reklamací. Takže jsem změnila tarif na O2 TV, přišla o programy, které mi slíbili. A nikde žádné odvolání. A na linku Péče o firemní zákazníky už nikdy volat nechci. Tam mi nikdo nikdy nepomůže.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila ustanovení o zákazu nekalých obchodních praktik uvedených v zákoně o ochraně spotřebitele, je vhodné obrátit se na Český telekomunikační úřad.
Společnost má nyní možnost na vývoj případu reagovat.
Záležitost z naší strany pokládáme za uzavřenou.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Jelikož služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a společnost se rozhodla, že již nebude tento konkrétní spor řešit prostřednictvím naší služby, bude stížnost uzavřena.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila ustanovení o zákazu nekalých obchodních praktik uvedených v zákoně o ochraně spotřebitele, je vhodné obrátit se na Český telekomunikační úřad.