Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#11568Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2016, před 8 lety

Jaroslav Bureš Starší

Znění stížnosti

Dne 12.5 2016 jsem u firmy Servatech zakoupil telefon DOOGEE F5. Po počáteční radosti přišlo rychlé vystřízlivění. Telefon se začal sám od sebe vypínat , GPS a její přesnost byla také příšerná . .
https://youtu.be/VwqAwG6yb7Y.
https://youtu.be/Ui025l0QkIc
Přinesl jsem tedy telefon do prodejny k reklamaci. Žádal jsem o expresní vyřízení za příplatek 250 Kč .
Prdavač mi slíbil, že ještě ten den se mi technici ozvou pro konzultaci. Bohužel nikdo nevolal. To bylo pondělí.
Čekal jsem do středy a zavolal jsem tedy sám, technik mi řekl, že je to brzy že mají na reklamaci 30 dní, upozornil jsem ho, že jsem žádal o expres. Technik se zarazil a horečně začal hledat mou reklamaci,poté, když jí našel mi slíbil, že se na to podívá a že mi zavolá zpět. Opět nikdo nevolal. Počkal jsem tedy do pátku a opět technika kontaktoval, ten s údivem, když jsem mu znovu zopakoval, že jsem chtěl expres začal mou reklamaci dohledávat.
Nicméně jsem chtěl telefon zpět opravený a to hned. Technik zřejmě překvapen začal na mé reklamaci pracovat a posléze odpoledne mi i telefon předal, s tím, že je plně funkční. I když,expres trval týden místo firmou avizovaného jednoho dne zinkasovali ode mne 250 Kč !!!!!!!!! Zarážející, že???!!!!!!
Ale ouha, již ten večer se telefon několikrát sám vypnul, a Gps byla stále stejně nepřesná.
Usoudil jsem tedy že je čas na další reklamaci, hned v dalším týdnu jsem se zase dostavil do Servatechu,kde jsem vyžadoval opětovnou reklamaci. Byl zavolán jiný technik, ktery si s telefonem přede mnou hrál asi hodinu, poté mi ho předal jako v pořádku se slovy že v případě znovu oběvení závad není problém telefon vyměnit kus za kus. S tímto ujištěním jsem odešel.
Cca týden se telefon choval normálně. Gps byla stále špatná. Telefonicky jsem to s technikem po týdnu konzultoval a ten mi řekl abych přišel s reklamací.
Dostavil jsem se tedy opět do servatechu, kde jsem již vyžadoval slíbenou výměnu kus za kus. Jaké bylo ale mé překvapení, když mi technik slíbenou výměnu zapřel. Opět si vzali telefon do reklamace s tím, že mi ještě ten den zavolají :-) :-) :-) asi standardni postup jak se zbavit otravujícího zákazníka. Světe div se nikdo nezavolal. Čekal jsem tedy opět do středy a volal jsem já. Technik byl velmi arogantní s tím, že se nemůže věnovat pouze mě, nicméně jak se říká "na hrubý pytel hrubá záplata" jsem tvrdě vyžadoval opravu ihned. Technik tedy slíbi, že vymění gps modul cca 20 min. Rozjel jsem se tedy opět,již po čtvrté do servatechu. Prodavač, když mě vidělnasadil velmi nepříjemný postoj, s tím že telefon na stole nemá a že mám čekat na sms o opravě. Upozornil jsem ho, že jsem si zaplatil expres a že jsem domluven s technikem. Poté velmi neochotně zavolal technikovi, že jsem si přišel pro telefon. Telefon jsem převzal s tím, že je vyměněná gps a že se vypínání neprojevilo !!!!!¡!!
Technik mě ubezpečil o rychlosti gps po zapnutí, a pro případ další chyby gps mu mám zavolat.
Nasedl jsem do auta zapnul gps a vydal se směrem k domovu. Jaké však bylo moje zklamání, když gps opět nefungovala korektně- vypadalo to zcela stejně jako před opravou. Okamžitě jsem volal zpět a informaci o špatné gps technikovi zďělil a nabídl mu aby na pět minut se se mnou projel autem ,aby viděl co to dělá. Odmítl s tím, že nemá čas. Vrátil jsem se tedy do firmy servatech, a požadoval výměnu telefonu, či vrácení peněz. Technik mě telefon odebral s tím že znovu vymění gps modul. Vrátil se asi za 15 min.!!!! A prý hotovo.
Telefon jsem převzal bohužel stále gps nefunkční. Opět telefonování do servatechu jestli gps zkoušel????
Odpověď překvapivá: " ano za chůze gps funguje" . Opáčil jsem, že potřebuji gps do auta, že k chůzi mi je k ničemu.
V pondělí jsem opět už,tedy silně rozčílen dorazil do servatechu, kde jsem velmi tvrdě požadoval vrácení peněz, prodavač ale nechtěl ani slyšet prý pouza příjem na reklamaci.to jsem ale jižbyl vytočený do běla. Znova reklamace, již pátá opět přislíbený telefonát od prodavače , ktarý se nekonal, opět jsem ve středu volal já. Zase jsem byl arogantně upozorněn, že se nemohou věnovat pouze mé reklamaci. Telefon jsem si jel vyzvednout , a kupodivu se nic k lepšímu nezměnilo. Technik prohlásil , že telefon je plně funkční to zapsal i do protokolu, a dal mi z bohem. Upozornil jsem tuto firmu,že s tímto problémem zajdu na ČOI bylo mi s úsměvem řečeno , že můžu.


Produkt

Doogee F5


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2016 09:29, před 8 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož reklamace byla uplatněna v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat (v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku), že věc v době převzetí vadná nebyla. Prodávající má tedy povinnost prokázat, že věc vadná nebyla. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 09:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.