Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1157Urgence objednaného poškozeného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Ivona Veselková

Znění stížnosti

Objednala jsem si na www.slevovar.cz bezdotykový dávkovač mýdla - který však přišel poškozený.Odeslala jsem jej zpět včetně reklamačního lístku - 7.10.2013.Protože se mi nikdo neozval,25.10.2013 jsem odeslala doporučený dopis s dotazem,kdy dostanu nepoškozený - zaplacený uvýrobek,nebo zpět peníze.Bohužel.ani po téhle urgenci se nic neděje.


Produkt

Bezdotykový dávkovač mýdla.


Požadované řešení

Zaslání nepoškozeného výrobku nebo navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 13:28, před 11 lety

Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol, kde stanoví, kdy převzal výrobek do reklamace. Od uplatnění reklamace má být vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů. Pokud se tak nestane náleží kupujícímu práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 12:48, před 10 lety

Společnost Odklep.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.