Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si na www.slevovar.cz bezdotykový dávkovač mýdla - který však přišel poškozený.Odeslala jsem jej zpět včetně reklamačního lístku - 7.10.2013.Protože se mi nikdo neozval,25.10.2013 jsem odeslala doporučený dopis s dotazem,kdy dostanu nepoškozený - zaplacený uvýrobek,nebo zpět peníze.Bohužel.ani po téhle urgenci se nic neděje.
Bezdotykový dávkovač mýdla.
Zaslání nepoškozeného výrobku nebo navrácení peněz.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol, kde stanoví, kdy převzal výrobek do reklamace. Od uplatnění reklamace má být vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů. Pokud se tak nestane náleží kupujícímu práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Společnost Odklep.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.