Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, zakoupil jsem si sluchátka přes internet. Všechno po dobu cca jednoho roku bylo v naprostém pořádku, dokud jsem si nevšiml mechanického poškození na jednom ze sluchátek. Pravé sluchátko je promáčklé zevnitř, tudíž hůře hraje. Sluchátka jsem ihned zaslal do servisu, který jsem nalezl na webu Alza.cz. Sluchátka mi byla vrácena s tím, že oprava není možná a reklamace nebyla uznána. Žádal jsem totiž i opravu, v případě neuznání reklamace. Ihned jsem zašel do kamenné prodejny a vysvětlil svůj problém, ochotně se o mně postarali a vyřídili reklamační protokol a sluchátka se poslala opět do servisu. Výsledek stejný. Nikdy jsem neměl žádný problém u Vás a vždy jste mi vyhověli. Prosím, pomozte mi adekvátně vyřešit tento problém.
Bose Quietcomfort 20
Výměna zboží za nové, protože o něj mám zájem. V případě, že by to nebylo možné, vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musel by spotřebitel v případě soudního sporu prokázat, že zboží bylo vadné (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).
K tomu by mohl posloužit posudek soudního znalce. Prokáže-li posudek vadnost zboží a nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Slavíku,
velmi si vážím Vašeho dosavadního kladného hodnocení naší společnosti. Prosím, zašlete mi číslo reklamace, kterou jste zadal v naší prodejně případně číslo dokladu. Průběh reklamace prověřím a zjistím, co pro Vás v této věci mohu udělat.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den,
velmi Vám děkuji za odpověď. Psal jsem dokonce přímo do firmy Bose, kde mi bylo řečeno,že náhradní díly nejsou k dostání. To mi napsali i přímo ze servisu. Zde je číslo reklamace: ASRE16250707. Prosím, pomozte mi, jsem Váš stálý a spokojený zákazník, žádal jsem i opravu, kterou jsem si chtěl sám zaplatit, protože mi nebyla dvakrát uznaná reklamace. S pozdravem Slavík M.
Vážený pane Slavíku,
děkuji moc za strpení. Jednala jsem se servisem o možnostech řešení v případě Vašich sluchátek. Je mi to však velmi líto, nepodařilo se mi ani ve spolupráci s nimi nalézt východisko - potřebné náhradní díly nejsou k dispozici.
Tím, že k poškození došlo dle odborného posouzení servisu mechanicky, nevztahuje se na něj záruka. V opačném případě by neopravitelnost znamenala pro Vás možnost nového kusu či vrácení platby.
Při předávání sluchátek do reklamace jste uvedl, že si nejste vědomý přímého zavinění poškození sluchátek. Pokud jste si v tomto jistý, jako možnost vidím shodně s pracovníky portálu dTest obrátit se na soudního znalce. V případě, že uzná poškození jako vadu přístroje, budeme moci pro Vás vše dořešit s výrobcem.
Mrzí mě, že se mi nepodařilo pro Vás situaci okamžitě dořešit, bohužel nedostupnost náhradního dílu v autorizovaném servisu je dlouhodobá.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Myslím si, že zde už není, co řešit. Případ můžete uzavřít a sluchátka mohu vyhodit. Děkuji.