Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#11578SLEVOLANDIE.CZ - Nedodané zboží objednané v květnu 2016 - nevrácení předem uhrazené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2016, před 8 lety

Lenka Pišteková, MBA

Znění stížnosti

Dne 12. 5. 2016 jsem si přes internet objednala zboží JERSEY prostěradla oranžové barvy 2 kusy u této společnosti a uhradila částku 397,- Kč, včetně poštovného (82,- Kč).
13. 6. 2016 na můj dotaz, kdy bude zboží dodáno, mi bylo sděleno, že zboží nemají skladem a jakmile bude naskladněno, bude mi odesláno.
24. 6. 2016 jsem požádala o navrácení mé uhrazené finanční částky, jelikož zboží jsem stále neobdržela.
3.7.2016 mi bylo sděleno, že zboží je naskladněno a v nejbližších dnech mi bude zasláno....
11.7.2016 jsem opět požádala o vrácení částky, jelikož zboží stále nemám.
Emailová odpověď ze dne 15. 7. 2016 je, že má žádost o vrácení peněz byla předána na reklamační oddělení.
V kostce řečeno, do dnešního dne nemám ani peníze, ani prostěradla....


Produkt

JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200 JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200 Barvy prostěradla: oranžová 2 10247 123 Kč 246 Kč Zboží - základ daně 246 Kč Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce přidán navíc produkt kde není tato akční nabídka, je účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a balné vč. DPH 82 Kč DPH CZ (21%) 69 Kč Celkem vč. DPH 397 Kč


Požadované řešení

JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200
JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200
Barvy prostěradla: oranžová 2 10247 123 Kč 246 Kč
Zboží - základ daně 246 Kč
Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce přidán navíc produkt kde není tato akční nabídka, je účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a balné vč. DPH 82 Kč
DPH CZ (21%) 69 Kč
Celkem vč. DPH 397 Kč



Chci vrátit peníze a s touto firmou už nechci nikdy mít nic společného....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2016 09:22, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 10:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.