Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.10.2013 jsem si v prodejně SAM v Chomutově uvedené společnosti zakoupila kalhoty na kterých chyběl knoflík. Tuto skutečnost jsem poukázala obsluhujícímu personálu. Personálem mi byla na utržený knoflík poskytnuta 10%sleva. Až doma při šití nového knoflíku jsem zjistila, že kvůli díře v látce knoflík nelze přišít. Kalhoty jsem šla reklamovat. Dne 30.10.2013 mi přišlo zamítnutí reklamace z důvodu, že na toto zboží byla poskytnuta sleva, tudíž nelze reklamovat. Podotýkám, že sleva byla na utržený knoflík ne na díru v látce, která nebyla vidět. Kalhoty s touto vadou (dírou v látce) bych si nekoupila.
kalhoty MK 118387 M
Vrátit peníze
|
Tweet |
Do 6 měsíců od koupě zboží spotřebitelem se má za to, že vada zde byla již při převzetí a prodejce musí prokázat opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku. Jedná se o tzv. obrácené důkazní břemeno.
V případě tohoto rozporu s kupní smlouvou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku, má spotřebitel dle poskytnutých informací právo na opravu věci nebo výměnu věci za novou. Z těchto dvou variant si vybírá spotřebitel.
Společnost STREET AND SPORTS WEAR - s.a.m., s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.