Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stěžovala jsem si mnohokrát od dubna,května,června,červce.Nejvíce v červnu,červenci.Nikdy mi nebylo odpovězeno.Zadáno na info lince 283 025 025,dále e-mailem na info atd.uvedené na obrazovce rychlé hry TV Barrandov.Nikdy mi nebylo odpovězeno.Kritika byla z mobilu 792 217 182 i e.mailem /z tohoto/během hry,kdy např.když bylo rychle a včas odpovězeno správně na kontrolní otázku a přesto nedošlo ke spojení do studia a pak dále nikdo jiný nebyl přepojen,takže nemohl být nikdo rychlejší,takže otázka zní,proč nedošlo ke spojení do studia?Všechny mé postřehy jsou uvedeny průběžně na tel. 792 217 182 nebo na e-mailu stanatep@gmail.com adres.na info linku 283 025 025 opakovaně a na e-mailovou vaší info linku.Dodnes jsem nedostala vysvětlení a žádnou odpověďi na kterých trvám.Žádám o kontrolu všech mých podání,jinak dojde k trestnímu oznámení za vícedruhové podvody při této hře.S pozdravem Teplanová Stanislava,Sněženková l5 psč 106 00,Praha l0.
Rychlá hra
Podrobné vyšetření všech podání/stížností z e-mailu stanatep@gmail.com,z tel. 792 217 182 ohledně pevné linky 272 651 800,kde je patrno podvodné účtování a další kritiky uváděné v mnoha stížnostech na provozovatele uvedeného v rohu obrazovky,tedy na info tel.lince a na emailu info calltv atd...Jedná se průběžně o opak.stížnosti od ca dubna,května,nejvíce za červen,červenec.Podrobná kritika je uvedena v e-amilech,ale i v opak.hovorech na operátora 283 025 025-což je uvedeno jako info linka.Ani zde mi nikdo neodpověděl,takž to byl vždy monolog a čekání na operátora,který údajně odpoví na dotazy se nikdy nekoná.Proč???Díky Teplanová Stanislava Sněženková l5,psč 106 00 Praha l0,tel. 272 651 800,mobil 792 217 182.
Na odpovědi,vyřízení všech podání a pečlivé přešetření žádám,trvám na něm.
|
Tweet |
Společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.