Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem hodinky smart jako darek pro kluka.Pri koupi produktu jsem se jeste ptal jestli se da pripojistit,bylo mi receno ze ne.hodinky sem nechal nabyt pres usb,v zapeti mi vsak reminek zustal v rukou.praskla cast pevniho obvodu v miste uchyceni reminku.mechanicke poskozeni-reklamace neuznana.co ja ted s Tim???nekupuji darky abych je hazel o zem nebo poskozoval!!!koupite si treba mobil ktery Vam daji spod pultu nebo ze skladu otevrete krabici a praskli display tak jste to rozbyl nebo jako jak??Co ja ted s nima, jsou proste k nicemu maji to byt naramkove hodinky a ne kapesni.
smart watch carneo u8
Vymena nebo vraceni penez
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jelikož reklamace byla uplatněna v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat (v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku), že věc v době převzetí vadná nebyla. Prodávající má tedy povinnost prokázat, že věc vadná nebyla. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Dobry den p. Bodnar,
reklamacia bola opodstatnene zamietnuta z dovodu mechanickeho poskodenia, ktore je nezlucitelne so záručnými podmienkami.
Pri posúdení vady je vždy skúmaná možnosť vady materiulu od výroby pripadne iné dôvody prejavu poškodenia kde nedošlo k zásahu uzivatelom, resp. k použivaniu v rozpore s návodom, čo spôsbilo mechanické poškodenie.
Prosim o upresnenie miesta uplatnenia reklamacie a pripadne cislo reklamačného protokolu, nakoľko vo Vašej pôvodnej správe neuvádzate bližšie špecifikácie čo nám neumožnuje vyjadriť sa konkrétne k Vášmu podnetu a hľadať spoločne riešenia.
Ďakujem za doplnenie.
s pozdravom
Ingrid Weintragerová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.