Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#11582Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2016, před 9 lety

Adam Bodnar

Znění stížnosti

Koupil jsem hodinky smart jako darek pro kluka.Pri koupi produktu jsem se jeste ptal jestli se da pripojistit,bylo mi receno ze ne.hodinky sem nechal nabyt pres usb,v zapeti mi vsak reminek zustal v rukou.praskla cast pevniho obvodu v miste uchyceni reminku.mechanicke poskozeni-reklamace neuznana.co ja ted s Tim???nekupuji darky abych je hazel o zem nebo poskozoval!!!koupite si treba mobil ktery Vam daji spod pultu nebo ze skladu otevrete krabici a praskli display tak jste to rozbyl nebo jako jak??Co ja ted s nima, jsou proste k nicemu maji to byt naramkove hodinky a ne kapesni.


Produkt

smart watch carneo u8


Požadované řešení

Vymena nebo vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2016 10:22, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož reklamace byla uplatněna v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat (v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku), že věc v době převzetí vadná nebyla. Prodávající má tedy povinnost prokázat, že věc vadná nebyla. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2016 11:56, před 8 lety

Dobry den p. Bodnar,
reklamacia bola opodstatnene zamietnuta z dovodu mechanickeho poskodenia, ktore je nezlucitelne so záručnými podmienkami.
Pri posúdení vady je vždy skúmaná možnosť vady materiulu od výroby pripadne iné dôvody prejavu poškodenia kde nedošlo k zásahu uzivatelom, resp. k použivaniu v rozpore s návodom, čo spôsbilo mechanické poškodenie.

Prosim o upresnenie miesta uplatnenia reklamacie a pripadne cislo reklamačného protokolu, nakoľko vo Vašej pôvodnej správe neuvádzate bližšie špecifikácie čo nám neumožnuje vyjadriť sa konkrétne k Vášmu podnetu a hľadať spoločne riešenia.

Ďakujem za doplnenie.

s pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 09:02, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2016 15:36, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.