Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
https://www.mall.cz/akumulatorove-vysavace/electrolux-ergo-rapido-zb-3101
Uvedený výrobek prodává prodejce s tím, že obsahuje dobíjecí stanici a příslušenství.
V reálu přijde jen vysavač s dobíjecí stanicí.
Toto přitom uvádí hned v druhé řádce popisu.
Dále v textu je, že výrobek může vysát nábytek, interiéry vozidel atd., ale toto je kvůli chybějícímu příslušenství nemožné.
Čekal bych uznání chyby, protože bez tohoto příslušenství (štěrbinové hadice, kartáčku na nábytek) NELZE výrobek takto používat. Prostě se nedostane kam je potřeba. A já ho proto kupoval.
V popisu to stále mají uvedeno, a reklamaci neuznávají.
https://www.mall.cz/akumulatorove-vysavace/electrolux-ergo-rapido-zb-3101
Očekával bych a) dodání příslušenství, b) vrácení peněz, c) výměnu za jiný výrobek, který toto umožňuje.
To, že uvádí něco, co není pravda, ať již o funkčnosti nebo o tom, že "a příslušenství" výrobek obsahuje, a on ho neobsahuje, je podle mne podvodné jednání.
A v první řadě bych očekával omluvu.
|
Tweet |
Zda-li se podnikatel popiskem u zboží ("u vysavače nechybí ani dobíjecí stojánek s příslušenstvím") dopustil klamavé obchodní praktiky dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele by mohl v daném případě posoudit veřejný dozorový orgán. V případě zjištění klamavého obchodního jednání může správní orgán podnikateli udělit pokutu.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Siksto,
objednávku jsem konzultovala s naším produktovým oddělení a omlouvám se za nesprávné uvedení popisku na našich webových stránkách.
Bohužel komponenty, štěrbinovou hadici a kartáček na nábytek, již dodavatel z balení odstranil a nejsou součástí tohoto výrobku.
Obratem chybu na webových stránkách v textu opravíme.
V tomto případě bych Vás poprosila o vrácení zboží na adresu našeho reklamačního oddělení:
Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 23
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Prosím, k balíku přiložte kopii Vaší faktury a průvodní dopis o vrácení zboží s číslem Vašeho bankovního účtu. Uschovejte si také podací lístek, který Vám po obdržení zásilky zpět, bude proplacen. Stačí, když mi jej zašlete oskenovaný do e-mailu, který je níže uveden.
Bohužel nedokážeme zajistit chybějící komponenty na našem skladě a ani u žádného našeho dodavatele.
V případě jakýchkoliv dotazů se na mne můžete zpětně obrátit a to do e-mailu overeno@mall.cz .
Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám omlouvám.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den,
vysavač ve středu či v pátek nechám doručit. Mrzí mne jen, že Vámi zmiňované produktové oddělení, na stížnost zákazníka přes vaše zákaznické centrum, reagovalo opakovaně negativně, přesto, že chybný popis a tedy absence příslušenství v balení, je zcela zřejmou skutečností. Mé ponaučení z toho - Mall.cz si neváží zákazníků a ustoupí až v případě, kdy do toho zákazník, který se nechce nechat odrbat a smířit s něčím, co si objednal jinak, zapojí dTest, to je na tom smutné. Zcela to ukončilo mou i firemní důvěru ve váš eshop a budu tedy jen rád, ať proběhne aspoň vrácení peněz a už nikdy objednávat nebudu.
Siksta R.
Vážený pane Siksto,
prosím, přijměte ještě jednou mou omluvu za tyto nepříjemnosti.
Poprosila bych Vás o zaslání podacího lístku na adresu overeno@mall.cz . Jakmile se nám vrácení zboží vrátí na náš sklad, předám požadavek pro vyřízení, abychom jej vyřídili v co nejkratší lhůtě.
Děkuji Vám.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobrý den, už jsem odepsal na mail, zboží by mělo být již vráceno, nicméně ještě jsem reklamoval pozdní doručení o dva dny než byl termín, a z toho důvodu škodu, můj čas atd. S návrhem na satisfakci na 400Kč kupón nemohu být spokojen, předpokládám, že na vznik škody jste pojištěni a nebude s tím problém - jestli je to chyba dopravce nebo vaše, to nehodlám řešit já, to si mezi vámi a dopravcem prosím vyřešte vy, stačilo, že jsem byl na dopravce odkázán a absolvoval asi tak hodinu telefonů s vašim zák.centrem, dopravcem, jeho řidičem, atd. To je myslím naprosto neprofesionální a zmiňovaných 400Kč nepokryje ani můj čas věnovaný jak tomu ne-doručení, tak reklamaci samotného vysavače bez avizovaného příslušenství a nekonečné domlouvání s vašim zák.centrem, který nevyšel vstříc vůbec v ničem. Už vůbec to tedy nepokrývá vzniklé škody.
Vážený pane Siksto,
komplikace, které vznikly při Vaší objednávce nás velice mrzí, ale bohužel Vám nemůžeme vyjít vstříc ve Vašem požadavku, ohledně proplacení nedoložitelných ztrát.
Kontaktovala jsem Vás do e-mailu s formou kompenzace a to v podobě voucheru v hodnotě 700,- Kč.
Poprosím Vás tedy o vyjádření do e-mailu, ve kterém již spolu komunikujeme a situaci řešíme.
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc, bez toho strkal Mall.cz hlavu do písku, ani se neměli k řešení reklamace jako takové, dokonce nás několikrát odmítli. Stále neuznali vzniklé náklady a kvůli pár stovkám se samozřejmě soudit nebudu, ale aspoň u nich už nikdy nebudeme nakupovat. Díky za to, že tuto službu vůbec nabízíte, protože až tím, že by se jim pošramotilo jméno, se jali aspoň něco konat.