Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#11588Nedodané zboží, naprostá ignorace zákaznickým servisem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2016, před 9 lety

Petra Pončíková

Znění stížnosti

Objednali jsme si lednici a připlatili si za expresní dodání následující den. V daný den přišlo potvrzení objednávky, následující den ráno (1. den od objednání) přišla sms, že zboží bylo předáno dopravci. Do 16.hod nikdo nevolal, tak jsem kontaktovala dopravce - bylo mi sděleno, že žádnou takovou zásilku nemají a že Mall má s expedováním potíže již cca 14 dní (přesto stále nabízeli expresní dodávku!!). Volala jsem na Mall.cz, slečna nemohla nic dohledat, řekla mi, že mi zavolá další den (2.den od objednání), samozřejmě nezavolala! Stále jsem tedy netušila, jaký je reálný stav objednávky. 3.den od objednání jsem tedy znovu volala na Mall. pán opět nic nevěděl, slíbil mi ověření předání zásilky dopravci až 4. den ráno od objednávky, to už mi přišlo opravdu směšné, tak jsem objednávku zrušila a lednici objednala jinde. Každopádně 4. den kolem cca 16hod mi zničehonic volal dopravce od Mall.cz, že stojí před domem s lednicí!!? Kdyby byla objednávka stále platná, bez jakéhokoli upozornění předem se tam prostě zjevili a to, jak jsem již psala, až 4.den od objednání! "Služby" Mall.cz byly naprosto příšerné!


Produkt

Lednice Whirlpool


Požadované řešení

Na mall.cz už po dané zkušensosti nakupovat nebudu, v zájmu ostatních nakupujících bych ale Mallu doporučila zlepšit zákaznický servis - za celou dobu mi nikdo nebyl schopen říct, kdy bude lednice doručena a nikdo se danou věcí nezabýval a neinformoval mě, musela jsem pořád volat já!
Zasílání klamavých sms o předání zásilky dopravci by se také mělo zamezit.
Pokud Mall.cz není schopen zaručit expresní doručení, neměl by ho vůbec nabízet.
Případná zpožděná doprava by měla být i tak hlášena předem!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2016 14:31, před 9 lety

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Pro případ nedodržení dodací lhůty či její podstatné překročení bohužel zákon neupravuje žádné kompenzační ustanovení (povinnost prodejce poskytnout slevu). Aby spotřebitel měl nárok na nějakou kompenzaci, musel by se k tomu prodejce dobrovolně zavázat sám v uzavřené smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2016 16:03, před 9 lety

Vážená paní Pončíková,

velice se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou.

Bohužel nebylo uvedeno číslo objednávky a není v mých možnostech zjistit důvod prodlení a postup kolegů na naší zákaznické lince.

Poprosila bych Vás o bližší informace o objednávce na e-mailovou adresu overeno@mall.cz .
Ráda bych vše obratem prověřila a v případě, že Vaše objednávka byla uhrazena, zajistila okamžité zpracování vrácení platby.

Je mi líto, že jste se s touto nepříjemnou zkušeností setkala a pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou a nestandardní situaci.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.7.2016 16:15, před 9 lety


Petra Pončíková

Hodnocení: