Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v daném e-shopu jsem v červnu zakoupila zboží za 17000Kč(určené do domku), zboží mi dovezli dle domluvy, ale když jsem si jej chtěla zkontrolovat ,že ho rozbalím, pánové spěchali, že prý se mám podívat, jestli není poškozený obal a to stačí, zmínila jsem také, že je to určeno do domku(přivezli mi to do bytu) a na to mi řekli, tak na co to budete rozbalovat, pak se vám to špatně poveze. Zboží jsme přemístili do domku a v říjnu, nám to pán, který nám udělal kuchyň rozbaloval a zjistil, že je jedno zboží- mikrovlná trouba poškozena, my byli u vybalování, takže víme, že zboží bylo vyndáno poškozené z krabice, ale krabice nebyla poničena. Škodu jsme tedy nafotili a zaslali reklamaci, byla mi během 5 minut poslána, že ji zamítaj, že si dělám legraci, že to reklamuju po 4 měsících. Psala jsem pánovi z reklamací, že zboží bylo dáno do domku nerozbalené a , že jsme na to přišli , když to bylo vybaleno, že na to máme i svědka. Odpověděli mi, že mám smůlu, že na to jsou postupy. Volala jsem k vám na linku D - testu a poradili mi, že prý poškození mnou by mi do 6 měsíců muselo prokázat elektro, ale to se i k tomu staví zamítavě. Museli bychom přistoupit k soudní cestě, ale je to zboží za 1800Kč, tak bych to chtěla vyřešit nějak lidsky. Nechápu, proč bych si já sama ničila mikrovlnku a pak chtěla po elektru náhradu, to je snad hloupost. Děkuji a přeji hezký den :-)
Mikrovlná trouba
Tak samozřejmě, že bych chtěla nepoškozenou mikrovlnou troubu, pokud by to nebylo možné, tak peníze nazpět a koupím si ji jinde.
|
Tweet |
Dle zákona není kupující povinný při převzetí zboží kontrolovat. Samozřejmě je to doporučeno, protože následně lze předejít komplikacím.
Dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku je prodejce povinný při uplatnění rozporu s kupní smlouvou prokázat, že zboží bylo kupujícímu předáno bez vad.
Společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.