Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1159Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Alena Kočendová

Znění stížnosti

Dobrý den, v daném e-shopu jsem v červnu zakoupila zboží za 17000Kč(určené do domku), zboží mi dovezli dle domluvy, ale když jsem si jej chtěla zkontrolovat ,že ho rozbalím, pánové spěchali, že prý se mám podívat, jestli není poškozený obal a to stačí, zmínila jsem také, že je to určeno do domku(přivezli mi to do bytu) a na to mi řekli, tak na co to budete rozbalovat, pak se vám to špatně poveze. Zboží jsme přemístili do domku a v říjnu, nám to pán, který nám udělal kuchyň rozbaloval a zjistil, že je jedno zboží- mikrovlná trouba poškozena, my byli u vybalování, takže víme, že zboží bylo vyndáno poškozené z krabice, ale krabice nebyla poničena. Škodu jsme tedy nafotili a zaslali reklamaci, byla mi během 5 minut poslána, že ji zamítaj, že si dělám legraci, že to reklamuju po 4 měsících. Psala jsem pánovi z reklamací, že zboží bylo dáno do domku nerozbalené a , že jsme na to přišli , když to bylo vybaleno, že na to máme i svědka. Odpověděli mi, že mám smůlu, že na to jsou postupy. Volala jsem k vám na linku D - testu a poradili mi, že prý poškození mnou by mi do 6 měsíců muselo prokázat elektro, ale to se i k tomu staví zamítavě. Museli bychom přistoupit k soudní cestě, ale je to zboží za 1800Kč, tak bych to chtěla vyřešit nějak lidsky. Nechápu, proč bych si já sama ničila mikrovlnku a pak chtěla po elektru náhradu, to je snad hloupost. Děkuji a přeji hezký den :-)


Produkt

Mikrovlná trouba


Požadované řešení

Tak samozřejmě, že bych chtěla nepoškozenou mikrovlnou troubu, pokud by to nebylo možné, tak peníze nazpět a koupím si ji jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 13:17, před 11 lety

Dle zákona není kupující povinný při převzetí zboží kontrolovat. Samozřejmě je to doporučeno, protože následně lze předejít komplikacím.
Dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku je prodejce povinný při uplatnění rozporu s kupní smlouvou prokázat, že zboží bylo kupujícímu předáno bez vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 13:02, před 10 lety

Společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.