Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2015 jsem na internetu na www.nakupvakci.cz koupila voucher v ceně 1599,-Kč na víkendový pobyt rodičům jak dar. Zarezervovali si víkend v červnu. Týden před pobytem museli pobyt stornovat, mamka byla hospitalizována. Voucher má platnost do 31.10.2016. Poptávali jsme tedy jiný termín, bylo nám však řečeno, že volný termín je až v listopadu 2016, máme zkoušet, zda se něco neuvolní. Volné termíny hlídáme na facebookové stránce (jak nám bylo doporučeno), za měsíc se žádný termín neuvolnil a navíc jsem zjistila, že je spoustu zájemců o volný termín. Napsala jsem tudíž e-mailem žádost o navrácení peněz, protože voucher nelze využít - 4 a půl měsíce před ukončením platnosti není volný termín. Dostala jsem odpověď, že peníze vrátit nelze, pouze s 20% storno poplatkem (tj. 319,80Kč) nebo mi částku vrátí v podobě kreditů na zákaznický účet, abych si tak mohla vybrat voucher jiný.
Voucher na pobyt pro 2 v penzionu Kraví hora v Bořeticích na 2 noci se snídaní, večeří, večerním rautem a neomezenou konzumací vína.
Chtěla bych vrátit celou částku zpět na bankovní účet.
|
Tweet |
V daném případě záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru.
Článek V. podmínek uplatňování slevových kuponů zveřejněných na webových stránkách podnikatele http://www.nakupvakci.cz/cs/obchodni-podminky/ stanoví, že spotřebitel má nárok na využití slevového kuponu v přesně časově vymezeném období uvedeném na slevovém kuponu, poté nárok spotřebitele na poskytnutí plnění dle slevového kuponu zaniká. Spotřebitel nemá právo na vrácení peněz za nevyužitý slevový kupon s výjimkou případu uvedeného v čl. VII. odst. 1. všeobecných obchodních podmínek (odstoupení od smlouvy do 14 dnů).
Pro případ nemoci zákazníka pod nadpisem Garance spokojenosti je uveden následující závazek společnosti: " Kontaktujte naší zákaznickou podporu na emailu asistentka@nakupvakci.cz , kde uvedete celé své jméno, kód voucheru a popis problému. Peníze nebo kredity vracíme do 7 pracovních dnů.!
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.