Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11594Neochota vyreklamovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2016, před 8 lety

Lenka Jelenová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem vinotéku Caso WineDuett 21 přes Levné elektro, po týdnu používání přestala fungovat. Levné elekro skončilo,reklamaci po infu na webu jsem se snažila uplatnit na Datart, ale tam mi sdělili, že se touto značkou nezabývají.Doporučili mi brněnský servis, tam mi bohužel sdělili, že se tímto výrobkem také nezabývají. Psala jsem i na servis do Německa na Caso germany, ale doposud se mi neozvali.


Produkt

vinotéku Caso WineDuett 21


Požadované řešení

Prosím o vyreklamování výrobku. Nejlépe vyměnit za druhý.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2016 09:28, před 8 lety

Spotřebitel je povinen vadné zboží reklamovat u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena, případně v jeho provozovně, kde to dovoluje povaha prodávaného sortimentu, nebo v sídle obchodníka či na obvyklém místě jeho podnikání. Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uveden v potvrzení či v záručním listu, může se pak obrátit i tam. Servis musí rovněž provést opravu ve stejné lhůtě, jako by to podle zákona musel udělat prodejce.

Podle § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, reklamace musí být prodávajícím vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, kdy má spotřebitel právo od kupní smlouvy ve smyslu § 2002 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, odstoupit. Přestože se prodejce nachází nyní v komplikované situaci, nemůže jít tato skutečnost k tíži spotřebitele. Proto argument ze strany prodejce, že je nutné vyčkat na postup finanční správy, je pochopitelný, avšak v rámci smluvního vztahu s kupujícím neoprávněný.

Odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace ve lhůtě doporučujeme zaslat prodávajícímu písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulaci je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 12:33, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.