Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem nám zemřela babička, až nyní proběhlo dědické řízení, takže až nyní byt a veškeré služby převádím na sebe. Plyn byl u vás, elektřina u Bohemia Energy. Rozhodla jsem se převést vše k jednomu dodavateli, tedy k vám. Paní na lince mě ujistila, že když dodám všechny dokumenty, tak vše vyřídíte za mě, proto jsem i uvedla adresu trvalého bydliště s tím, že mi tam přijde jen smlouva a rozpis záloh. Místo toho nedělám nic jiného, než že jezdím do prahy pro poštu, kde mi neustále chodí něco jak od vás, tak od Bohemia Energy. Každopádně rozpis záloh i smlouvu mám zpět, myslela jsem si že je tedy vše v pořádku. Teď mi však zas pro změnu chodí dopisy ohledně chybějících dokladů, Například nájemní smlouva u družstevního bytu, kterou jsem již dodala atd. Co mě však vytočilo nejvíc je paní Blanka Švehlová, se kterou jsem hovořila na zákaznické lince dne 18.7.2016 v 10:36, hovor trval 6 minut. Místo toho, aby mě vůbec vyslechla, tak mi skákala do řeči a vůbec mi nepomohla. Jak jsem jí řekla i v hovoru, na to, že mě přetahujete od konkurence se ke mě vaše společnost chová velmi zvláštně. Prosím tedy, aby jste si tam u mých dokladů udělali pořádek a také abyste si uvedený hovor poslechli a slečně nebo paní Švehlové vysvětlili, jak se chovat k zákazníkovi.
EIC: 27ZG200Z0109456Q
Najít si někde nájemní smlouvu, kterou jsem již doložila a informovat mě, co tedy ode mě ještě potřebujete. Děkuji Adriana Kopčová
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.