Společnost


AUTODÍLY PEMA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11599Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2016, před 8 lety

jiří Keřlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s podmětem týkající se reklamace u internetového prodejce Jedná se o internetového prodejce www. Pema.cz.
zakoupil jsem u tohoto prodejce Náhradní díl na vozidlo (servomotor řízení). A nyní jsem ho musel reklamovat. Na tomto by nebylo nic závažného.
Problém začíná až u jeho vyřízení a jejich vyúčtování.

Zakoupil jsem u nich náhradní díl v hodnotě 14375 kč.
Tento díl byl na základě výrobce v programu "vratný díl".
To znamená, že po zaslání starého dílu mi výrobce vrátí nějakou část za starý díl a já tak získám tuto vratnou zálohu za vratný díl. V tomto případě 6860kč. To se také stalo a výrobce mi skutečně zaslal 6860kč.Do tohoto bodu je vše v pořádku.

Problém nastal při reklamaci dílu pro jeho nefunkčnost.
Já jsem tento díl u Pema .cz reklamoval a měsíc čekal na vyjádření.
Pema .cz mi po měsíci napsala, že reklamace je uznána a že mi budou dobropisovat cenu dílu ale jen v ceně 7515 kč. Na toto jsem se ohradil a já jsem po Pema.cz chtěl nový díl. Pema.cz mi napsala, že nový díl nemohou sehnat že trvají na dobropisu 7515 kč. Znovu jsem se tedy ohradil, že přijmu dobropis, ale ve výši 7515+6860kč tedy 14375 kč. Pema.cz to zamítla, a neustála tvrdí své.

Ale pokud bych já přistoupil na částku 7515kč, tak bych dostal proplacenou jen „ polovinu dílu“.
A kdybych si U Pema .cz zakoupil noví díl, tak bych zaplatil 14375kč
Protože jsem Pema.cz zaslal díl a reklamaci uznali a tento díl nevrátili, a ni vrátit nechtějí, měli by mi přece proplatit celou částku.
Čili já teď nemám ani díl ani peníze .

Děkuji
S pozdravem
Keřlík Jiří


Produkt

hydraulické čerpadlo TRW JER112


Požadované řešení

Nový díl nebo náhradu v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2016 14:15, před 8 lety

Společnost a spotřebitel mezi sebou sjednali 2 kupní smlouvy. V jedné z kupních smluv byl prodávajícím spotřebitel a kupujícím byla společnost (kupní smlouva o prodeji staršího dílu). V druhé kupní smlouvě byla naopak prodávajícím společnost a kupujícím byl spotřebitel (smlouva o prodeji nového dílu). Smluvní strany si vzájemně započetli své pohledávky a spotřebitel následně uhradil zbylou část kupní ceny (tedy 7 515,- Kč).

Pokud bylo odstoupeno od kupní smlouvy o prodeji nového dílu, je prodávající povinen spotřebiteli vrátit vše, co od něj přijal. Prodávající má tedy povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu v plné výši (14 375,- Kč - tato částka se skládá ze započtené pohledávky a doplatku, který provedl spotřebitel). Neučinil-li by tak, jednalo by se o bezdůvodné obohacení, jelikož prodávající získal majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2016 15:18, před 8 lety

Dobrý den,

za společnost Autodíly PEMA mohu uvést, že vyjádření pana Keřlíka ani Vaše vyhodnocení situace není zcela přesné, pro vyřešenou situaci to však již není podstatné.

Se zákazníkem se podařilo reklamaci dořešit k jeho plné spokojenosti vyplaceném plné částky za zakoupený díl.

S pozdravem Vladislav Müller
Autodíly PEMA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 16:52, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2016 07:38, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.