Společnost


Creamfinance Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11601Jiné VOP pro klienta x Jiné pro poskytovatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2016, před 8 lety

Martin Buchta

Znění stížnosti

Žádost o zapůjčku. Prvotní výše 14 tis. byla zamítnuta. Načež bylo navrhnuta zapůjčka na nižší částku - 9 tis. Žádost byla z mé strany v klientské sekci potvrzena SMS kodem. Této žádosti již bylo vyhoveno a v klientské sekci jsem pak obdržel samotnou Smlouvu o zapůjčce, kterou jsem po prostudování v souladu s VOP společnosti chtěl tedy "elektronicky" podepsat. Avšak chybou v klientské sekci, pčipojením, zámeřem,...? se systém sekl čí jak to nazvat, údajně nepropsal a tak, dle jejich zmínění je smlouva neplatná/neexistující a pod.
Toto je však v rozporu s jejich VOP, konkrétně částí, které se ozavřením/podpisem zabývá. Tato skutečnost, kdy se společnost neřídí jejími VOP a jen tak si sama od sebe usmyslí, že smlouva neexistuje a pod. je tedy předmětem mé stížnosti. Co mě však znepokojuje více je to, že jsem smluvně ošetřenou zápůjčkudoposud stále neobdržel, a mám obavu, aby se tak nejednalo o nějaký podvod
Jelikož si v takových to případech pořizuji pro jistotu nahrávku videa. mám tedy onu inkriminovanu událost jak doložit

Shodou okolností dalším bodem VOP je uchování smluvní dokumentace na pevném nosiři. Čož u videa beru jako samozřejmost.
Prosím p radu a pomoc.


Produkt

http://leteckaposta.cz/738019335


Požadované řešení

Splnění deklarovaných smluvních podmínek VOP. Kompenzaci a prověření těchto praktik společnosti, aby se v případě podvodu nenapálilo více lidí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2016 15:32, před 8 lety

Dle čl. 3 odst. 2 Všeobecných obchodních podmínek pro smlouvy o zápůjčce uzavřené se zapůjčitelem CreditAir pod záštitou společnosti Creamfinance Czech, s.r.o. (dále jen VOP) je smlouva o zápůjčce uzavřena, pokud spotřebitel souhlasí s protinávrhem zapůjčitele. Z videa je patrné, že spotřebitel s nabídkou souhlasil, tento projev vůle však nebyl zapůjčiteli odeslán. Dojde-li projev vůle spotřebitele druhé straně, smlouva je uzavřena, v opačném případě tomu tak není.

Má-li spotřebitel pochybnosti o tom, zda smlouva byla uzavřena, je vhodné kontaktovat společnost a zažádat o potvrzení prokazující uzavření smlouvy. Spotřebitel může od smlouvy, ve které se sjednává spotřebitelský úvěr, odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření této smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 08:44, před 8 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Dobrý den,

rád bych se vyjádřil ke stížnosti pana Buchty.

Pan Buchta je u společnosti Creamfinace Czech, s.r.o. již delší dobu klientem. Dne 21.7.2016 v 0:56:52 zažádal o zápůjčku ve výši 14000 Kč. Tato žádost mu byla zamítnuta 21.7.2016 v 0:57:01. Byl o výsledku informován, jak emailem, tak i pomocí sms. Také zmíním, že zápůjčka byla zamítnuta taktéž z důvodu, že klient byl v té době (a stále je) v prodlení se splátkou jeho zápůjčky u naší společnosti (v našem druhém brandu CreditON). Klient po obdržení vyjádření ve své klientské zóně mohl požádat o novou zápůjčku, kde si tedy zvolil nižší částku a klikl na 'požádat'. Následně mu byla od nás odeslána sms s unikátním kódem, kterým měl klient potvrdit tuto žádost. To již klient neučinil.

Jak vyplývá z popisku výše, z naší strany se nejednalo o žádný podvod. Zároveň bych chtěl tímto pana Buchtu požádat o omluvu a zaplacení jeho současného dluhu u naší společnosti.

S pozdravem

Adam Martinec"

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 11:01, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 10:42, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.