Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádost o zapůjčku. Prvotní výše 14 tis. byla zamítnuta. Načež bylo navrhnuta zapůjčka na nižší částku - 9 tis. Žádost byla z mé strany v klientské sekci potvrzena SMS kodem. Této žádosti již bylo vyhoveno a v klientské sekci jsem pak obdržel samotnou Smlouvu o zapůjčce, kterou jsem po prostudování v souladu s VOP společnosti chtěl tedy "elektronicky" podepsat. Avšak chybou v klientské sekci, pčipojením, zámeřem,...? se systém sekl čí jak to nazvat, údajně nepropsal a tak, dle jejich zmínění je smlouva neplatná/neexistující a pod.
Toto je však v rozporu s jejich VOP, konkrétně částí, které se ozavřením/podpisem zabývá. Tato skutečnost, kdy se společnost neřídí jejími VOP a jen tak si sama od sebe usmyslí, že smlouva neexistuje a pod. je tedy předmětem mé stížnosti. Co mě však znepokojuje více je to, že jsem smluvně ošetřenou zápůjčkudoposud stále neobdržel, a mám obavu, aby se tak nejednalo o nějaký podvod
Jelikož si v takových to případech pořizuji pro jistotu nahrávku videa. mám tedy onu inkriminovanu událost jak doložit
Shodou okolností dalším bodem VOP je uchování smluvní dokumentace na pevném nosiři. Čož u videa beru jako samozřejmost.
Prosím p radu a pomoc.
http://leteckaposta.cz/738019335
Splnění deklarovaných smluvních podmínek VOP. Kompenzaci a prověření těchto praktik společnosti, aby se v případě podvodu nenapálilo více lidí.
|
Tweet |
Dle čl. 3 odst. 2 Všeobecných obchodních podmínek pro smlouvy o zápůjčce uzavřené se zapůjčitelem CreditAir pod záštitou společnosti Creamfinance Czech, s.r.o. (dále jen VOP) je smlouva o zápůjčce uzavřena, pokud spotřebitel souhlasí s protinávrhem zapůjčitele. Z videa je patrné, že spotřebitel s nabídkou souhlasil, tento projev vůle však nebyl zapůjčiteli odeslán. Dojde-li projev vůle spotřebitele druhé straně, smlouva je uzavřena, v opačném případě tomu tak není.
Má-li spotřebitel pochybnosti o tom, zda smlouva byla uzavřena, je vhodné kontaktovat společnost a zažádat o potvrzení prokazující uzavření smlouvy. Spotřebitel může od smlouvy, ve které se sjednává spotřebitelský úvěr, odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření této smlouvy.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Dobrý den,
rád bych se vyjádřil ke stížnosti pana Buchty.
Pan Buchta je u společnosti Creamfinace Czech, s.r.o. již delší dobu klientem. Dne 21.7.2016 v 0:56:52 zažádal o zápůjčku ve výši 14000 Kč. Tato žádost mu byla zamítnuta 21.7.2016 v 0:57:01. Byl o výsledku informován, jak emailem, tak i pomocí sms. Také zmíním, že zápůjčka byla zamítnuta taktéž z důvodu, že klient byl v té době (a stále je) v prodlení se splátkou jeho zápůjčky u naší společnosti (v našem druhém brandu CreditON). Klient po obdržení vyjádření ve své klientské zóně mohl požádat o novou zápůjčku, kde si tedy zvolil nižší částku a klikl na 'požádat'. Následně mu byla od nás odeslána sms s unikátním kódem, kterým měl klient potvrdit tuto žádost. To již klient neučinil.
Jak vyplývá z popisku výše, z naší strany se nejednalo o žádný podvod. Zároveň bych chtěl tímto pana Buchtu požádat o omluvu a zaplacení jeho současného dluhu u naší společnosti.
S pozdravem
Adam Martinec"
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.