Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12/7 jsem si objednala a zaplatila zboží v hodnotě přes 900Kč. Ačkoliv vše bylo skladem do dnešního dne nic nedorazilo. Pokoušela jsem se kontaktovat obchod několikrát mailem - nikdo neodpověděl. Telefon mají stále vypnutý. Psala jsem tedy email s žádostí o storno objednávky a vrácení peněz zpět na účet, opět se nikdo neozval.
AB32 Dudlík Abakus k podávání léků pro děti od 0-6 měsíců růžová (růžová ) 165 Kč, BA60 Pěnová podložka do vany Badum Midi Myška barevná 100 Kč, TE131 Tega-Stojan pod vaničku bílá (bílá ) 439 Kč, BA68 Pěnová podložka do vany Badum Midi Medvídek barevný 100 Kč, IN TIME - Česká republika - do 30 kg 100.00 Kč
Žádám o potvrzení přijetí storna objednávky ihned a vrácení celé částky na účet, ze kterého byla částka hrazena nejpozději do 30.7.2016. Pokud se prodejce neozve a situaci nebude okamžitě řešit podávám stížnost na ČOI.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.