Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11603Nesouhlas s vyrizenim reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2016, před 8 lety

Petr Valeš

Znění stížnosti

Dobry den,
pred mesicem jsem si v prodejne Keen - Praha OC Flora koupil pohorky Koven Mid M. Po tom co jsem usel prvnich 27km se utrhlo prvni poutko na tkanicky v oblastni kotniku po dalsich 100km se uthlo i druhe poutko.
Sel jsem tedy do prodejny boty reklamovat s tim, ze jsem pozadoval vraceni penez (vim, ze dle zakona jsem na vraceni penez nemel narok, ale jsem zvyklej z jinych prodejen, ze se problemum stavi celem a penize vrati).
K memu velkemu zklamani po dvou tydnech prisla zprava, ze reklamace byla vyrizena opravou. A to i presto, ze jsem se myslim dostateccne vyjadril, ze o opravu nemam zajem a pokud mi nechteji vratit penize, pak rozhodne pozaduji nove zbozi (dle zakona bych na to mel mit v prvnich 6 mesicich narok, pokud si ho spraven vykladam).
Reklamace se vyrizovala u firmy Outdoor Concept, vyjadreni vystavila pani V. S. (tel. 379200614, email vendula.spackova@outdoorconcept.cz). Kdyz jsem firmu kontaktoval s tim, ze s takovym resenim reklamace nesouhlasim, tak trvaji na tom, ze se jednalo o drobnou opravu. Ja si nemyslim, ze oprava, ktera trvala dva tydny a vyzadovala praci sevce je drobna. Navic se jedna o vadu u bot, ktere by meli vydrzet mnohem vic nez kratkou prochazku a k zavade doslo v oblasti kontniku (kde je dle meho nazoru fixace nohy dulezita) takze se nejedna ani o nic bezviznamneho.
Jste, prosim, s jejich postojem schopni neco vyridit?
Na Vasi telefoni lince mi pani poradila, ze bych mel spis volit cestu odstoupeni od smlouvy, protoze boty, ktere byly prodany s tim, ze by meli stacit i do Tater se preci nemohou rozpadnout na normalnich cestach.

Dekuji za radu a pomoc


Požadované řešení

V nejlepsim pripade vraceni penez, protoze boty evidentne nedostacuji tomu za co je firma vydava.
Pokud by na toto reseni odmitli pristoupit, pak nove zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 15:42, před 8 lety

Odstoupit od kupní smlouvy je možné pouze ze zákonných důvodů, mezi které patří nemožnost odstranit vadu jiným způsobem, větší počet vad a opakovaný výskyt vady po opravě, nebo pokud se jedná o porušení smlouvy podstatným způsobem (věc se vůbec nehodí pro daný účel - například kdyby se jednalo o módní obuv). Z popisu stížnosti však nevyplývá, že by spotřebitel mohl pro některý z výše uvedených důvodů odstoupit.

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady - jako v tomto případě). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitel právo na přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o obrácení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 09:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.