Společnost


KVAKULENKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11605Špatně dodané zboží, reklamace nevyřízena, peníze nevráceny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2016, před 8 lety

veronika wunschova

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží na www.karlovarskyporcelan.eu za 1029,-. Přišlo mi jiné zboží, které jsem okamžitě reklamovala emailem. Slibili, že pošlou přepravní službu IN TIME, která vyzvedne špatný balík a předá spávně vybrané zboží. Nestalo se ani za více než 30 dnů. Napsala a volala jsem jim několikrát, pokaždé se p. Holeček vymlouval, nebo přímo lhal, že je to poslané. Dala jsem stížnost na obch. ispekci, kde mi dali za pravdu a napsali at ustoupím od smlouvy z důvodu nedodržení zákonné doby pro vyřízení reklamace. Tak jsem učinila, poslala zboží zpět a již je to měsíc, stále nemám poslané zpět peníze. Po telefonu p Holeček opět lhal, že peníze jsou poslány, pak mi již telefony nebral. Poslala jsem upomínku, kde mu dávám opět týdenní lhůtu na poslání peněz zpět.


Produkt

český porcelán


Požadované řešení

vrácení peněz za zboží, včetně poštovného za balík i dopisy (odstoupení od kupní smlouvy, upomínka).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 16:07, před 8 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2016 15:14, před 8 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Dobrý den, vrátili peníze za zboží. V tuto chvíli už po nich poštovné nechci, jsem ráda, že to dopadlo takhle."

Na základě této informace případ uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.