Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11607Stornování smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2016, před 8 lety

Jana Čížková

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes operátora jsem si zažádala o kabelovou televizi. Smlouva mi měla být doručena kurýrem. Mezi tím jsem zažádala o změnu trvalého bydliště, tam kde chci mít kabelovou televizi od t-mobile. Na městském úřadě mi odstřihli roh občanského průkazu a dali doklad o změně. Na základě tohoto odstřižení mi nebyla smlouva doručena s vysvětlením,že můj doklad totožnosti není platný. To ovšem není pravda!! Doklad je platný dle zákona i nadále. Pokud není ukradený, poničený nebo mu nepropadla platnost, je jakákoliv instituce, a to i t-mobile, povinna mi předat zásilku na mé jméno!!! Nyní mi má být doručen modem k již zavedenému internetu a mám obavy,že mi kurýr modem nepředá ze stejného důvodu!!


Produkt

Kabelová televize


Požadované řešení

Opětovné zaslání smlouvy na kabelovou televizi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 16:35, před 8 lety

Pokud došlo ke změně skutečností, které se týkají údajů zapsaných do občanského průkazu, oddělí obecní úřad obce s rozšířenou působností vyznačenou část občanského průkazu a zároveň vydá potvrzení o změně údajů zapisovaných do občanského průkazu. Oddělení vyznačené části občanského průkazu se nepovažuje za poškození nebo zničení občanského průkazu. Občanský průkaz je tedy platný.

Bylo-li podmínkou pro uzavření smlouvy prokázat svoji totožnost a spotřebitelka předložila občanský průkaz s oddělenou částí společně s potvrzením o změně údajů zapisovaných do občanského průkazu, postupovala v souladu s právem a smlouva měla být uzavřena.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.