Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!
Již 19.7. jste převzali k přepravě zásilku, kterou jste mi měli doručit. Nejprve byl problém, že byla odeslána na chybné depo. Další den mi také nebyla doručena z důvodu, že jsem údajně nezvedala telefon a nebyla doma, což není pravda, očekávala jsem kurýra s telefonem v ruce! Kurýr lhal a napsal, že jsem nebrala telefon. Takové lži absolutně nerozumím. Včera (21.7.) jsem k vám volala a bylo mi slíbeno, že dnes již zásilka dorazí. A dnes mi po telefonu bylo sděleno, že zásilka byla opět chybně vyexpedována a bude mi doručena až v pondělí (25.7.) Promiňte, ale to už je opravdu vrchol! Dnes večer jsem obsah zásilky chtěla předat jako dárek na oslavě narozenin, což nyní nemohu udělat. Navíc je to již zaplacené! Kdyby nebylo, neměla bych již o zásilku zájem.
Číslo zásilky: 1G000000323 , Referenční číslo: 1813406
Byla bych velmi ráda, kdyby mi zásilka byla doručena ještě dnes. Dárek jsem objednávala přesně před týdnem a dnes ho potřebuji předat.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.