Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednaná služba - dodání za 1. uzamykatelné dveře. Nebyla zcela dodržena. Pokud bych balík (pračka) nepotřeboval - poslal bych ho zpět. Takhle jsem musel řidiči pomoci s vyložením balíku. Pomoc jsem nejprve odmítal, ale i přes urážlivé jednání řidiče jsem nakonec balík složil. Nejsem váš pracovník!!! Nevím co by dělal, kdybych byla stará paní.
zboží objednáno přes server Alza.cz
zásilka č. 8850727325942
doručení 22.07.2016
zboží objednáno přes server Alza.cz zásilka č. 8850727325942 doručení 22.07.2016
Ano opravdu si chci jenom postěžovat. Nevím jakou náhradu v těchto případech nabízíte.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Spotřebitel by mohl upozornit prodávajícího na to, že uvedená přepravní společnost nedoručuje řádně balíky. Prodávající má s přepravní společností uzavřenou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby mohl předcházet problémům v budoucnosti. Má-li prodávající na výběr i jiné přepravce, může si spotřebitel zvolit pro doručování balíku primárně je. Zároveň si může spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že zásilka nebyla řádně doručována.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.