Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážení, asi s dobrým úmyslem jste vymysleli akci s nádobím Fomtignac.I mě se nabídka líbila a tak jsem sbírala body. Ale jaké bylo mé překvapení když jsem dolepila na sběr.kartě body a chtěla 2litrový kastrol s poklicí.Bylo mi řečeno 3x,že zboží bude další den. Po třech návštěvách jsem se dnes dozvěděla, že již žádné další zboží již dodáno nebude a že pracovnice Penny se moc omlouvají. Nezdá se mi to jako seriózní přístup jak k zákazníkovi tak k personálu, který si od lidí vyposlechl hodně nepěkné komentáře a pomalu se nestačí omlouvat.Příště bych doporučovala buď promyšlenější akci nebo vynechat rádoby atraktivní akci v rámci upřednostnění nákupu v prodejnách Penny abychom mi, kteří jsme sedli nalep hezké nabídce nebyli zklamáni.
S pozdravem "příště líp"
Alena Tomšová
ráda bych tento produkt vlastnila
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.
V tomto případě záleží na tom, jak byla daná akční nabídka formulována. Pokud by se jednalo o nabídku platnou pouze do vyprodání zásob a zákazníci na to byli upozorněni, nedošlo by ze strany prodejce k pochybení. V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Spotřebitel by mohl dát podnět k prošetření České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.