Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#11613Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2016, před 8 lety

Jana Panackova

Znění stížnosti

Na internetových stránkách 1-2 Umobil jsem objednala telefon skoro za 5 tisíc (syn si na něj ušetřil) Telefon jsme reklamovali asi po sedmi měsících poprvé to byla reklamace vyřízena do třiceti dnů ( telefon byl strašně pomalý a neustále se sekal,) bohužel i nadále se to opakovalo. Proto jsme telefon poslali znovu na reklamaci 14.7. 2016. Bohužel nestihli reklamaci vyřídit pořád mi tvrdí, že se jim telefon vrátil zpět, že jsme si ho nevyzvedli. Což není pravda, nejsou ani ochotni dohledat podací číslo balíčku abych to mohla dohledat.Proto jsem poslala odstoupeni od smlouvy pro nedodržení reklamačni doby.T ak věřím, že budou reagovat.


Produkt

LG g3s


Požadované řešení

Pro nedodržení reklamačni doby požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 10:07, před 8 lety

Prodejce má 30 dnů na vyřízení reklamace ode dne uplatnění reklamace. Pokud prodejce bude reklamaci posílat zpět poštou, je povinen nejpozději 30.den reklamace zboží doručit zpět i s vyjádřením o tom, jakým způsobem byla reklamace vyřízena.

Jestliže prodejce není schopen toto prokázat, že 30.den bylo doručeno nebo byl pokus o doručení, tak lhůtu 30 dnů nedodržel a v takovém případě by spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit. Pokud prodejce tvrdí, že pošta nemohla zásilku doručit, neboť si zásilku adresát nevyzvedl, má povinnost to dokázat, např. kopií dodejky nebo jiným potvrzením od České pošty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 12:36, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.