Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetových stránkách 1-2 Umobil jsem objednala telefon skoro za 5 tisíc (syn si na něj ušetřil) Telefon jsme reklamovali asi po sedmi měsících poprvé to byla reklamace vyřízena do třiceti dnů ( telefon byl strašně pomalý a neustále se sekal,) bohužel i nadále se to opakovalo. Proto jsme telefon poslali znovu na reklamaci 14.7. 2016. Bohužel nestihli reklamaci vyřídit pořád mi tvrdí, že se jim telefon vrátil zpět, že jsme si ho nevyzvedli. Což není pravda, nejsou ani ochotni dohledat podací číslo balíčku abych to mohla dohledat.Proto jsem poslala odstoupeni od smlouvy pro nedodržení reklamačni doby.T ak věřím, že budou reagovat.
LG g3s
Pro nedodržení reklamačni doby požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodejce má 30 dnů na vyřízení reklamace ode dne uplatnění reklamace. Pokud prodejce bude reklamaci posílat zpět poštou, je povinen nejpozději 30.den reklamace zboží doručit zpět i s vyjádřením o tom, jakým způsobem byla reklamace vyřízena.
Jestliže prodejce není schopen toto prokázat, že 30.den bylo doručeno nebo byl pokus o doručení, tak lhůtu 30 dnů nedodržel a v takovém případě by spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit. Pokud prodejce tvrdí, že pošta nemohla zásilku doručit, neboť si zásilku adresát nevyzvedl, má povinnost to dokázat, např. kopií dodejky nebo jiným potvrzením od České pošty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.