Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11614Bez reakcie na reklamáciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2016, před 8 lety

Štefan Sklenár

Znění stížnosti

Doporučeným listom som zaslal firme Reklamáciu s originálom dodacej faktúry, potvrdenie servisu o neopraviteľnosti výrobku v záručnej lehote a požiadavkom na vrátenie peňazí :

"dne 27.2.2015 jsem vo Vašom internetovom obchode levneELEKTRO.cz zakoupil digitálny tlakomer značky SENCOR SBP 915 Toto zboží nyní přestalo správně pracovat, a ukazovalo nesprávne hodnoty tlaku. Vzhledem k tomu, že záručný servis FAST ČR v Říčanoch nedokázal opakovanú závadu odstrániť, ponechal si zlý výrobok a mne vydal doklad, kde potvrdzuje, že výrobok je neopraviteľný.

Žiadam Vás o vystavenie dobropisu na čiastku 999.- Kč , ktorú zašlite na môj účet v banke "
Firma nereaguje na žiadnu korešpodenciu ani elektronicku.


Produkt

tlakomer značky SENCOR SBP 915


Požadované řešení

Zrušenie kúpnej zmluvy a do 7 dni poukázanie finančných prostriedkov na môj účet v zmysle platných zákonov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2016 18:48, před 8 lety

Vzhledem k tomu, že daná společnost ukončila činnost, se může spotřebitel svého nároku domáhat soudní cestou, tedy podáním žaloby na vydání bezdůvodného obohacení. V případě, že by vůči podnikateli bylo zahájeno insolvenční řízení v souladu s § 97 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení, mohl by spotřebitel přihlásit svou pohledávku u insolvenčního soudu podle § 173 insolvenčního zákona. Zda bylo zahájeno insolvenční řízení lze zjistit na stránkách www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 12:37, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.