Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doporučeným listom som zaslal firme Reklamáciu s originálom dodacej faktúry, potvrdenie servisu o neopraviteľnosti výrobku v záručnej lehote a požiadavkom na vrátenie peňazí :
"dne 27.2.2015 jsem vo Vašom internetovom obchode levneELEKTRO.cz zakoupil digitálny tlakomer značky SENCOR SBP 915 Toto zboží nyní přestalo správně pracovat, a ukazovalo nesprávne hodnoty tlaku. Vzhledem k tomu, že záručný servis FAST ČR v Říčanoch nedokázal opakovanú závadu odstrániť, ponechal si zlý výrobok a mne vydal doklad, kde potvrdzuje, že výrobok je neopraviteľný.
Žiadam Vás o vystavenie dobropisu na čiastku 999.- Kč , ktorú zašlite na môj účet v banke "
Firma nereaguje na žiadnu korešpodenciu ani elektronicku.
tlakomer značky SENCOR SBP 915
Zrušenie kúpnej zmluvy a do 7 dni poukázanie finančných prostriedkov na môj účet v zmysle platných zákonov.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že daná společnost ukončila činnost, se může spotřebitel svého nároku domáhat soudní cestou, tedy podáním žaloby na vydání bezdůvodného obohacení. V případě, že by vůči podnikateli bylo zahájeno insolvenční řízení v souladu s § 97 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení, mohl by spotřebitel přihlásit svou pohledávku u insolvenčního soudu podle § 173 insolvenčního zákona. Zda bylo zahájeno insolvenční řízení lze zjistit na stránkách www.justice.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.