Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Jsme na cestě z Popradu do Prahy 25.7.2016. Venku je 30 stupňů a ve vlaku klimatizace spíše NEJDE než jde.Hrozný vzduch vydýchano a smrad z WC.Cesta s dětmi utrpení.V dětském kupé žádné děti i přez to jsme byli vykázáni,že tam lidé mají zaplacené celé kupé.
Ševčíková
Pouštět klimatizaci a upřesnit použití dětského kupé.
|
Tweet |
Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.
Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů.
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů.
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY.
Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.