Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11616Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2016, před 8 lety

Martina Ševčíková

Znění stížnosti

Jsme na cestě z Popradu do Prahy 25.7.2016. Venku je 30 stupňů a ve vlaku klimatizace spíše NEJDE než jde.Hrozný vzduch vydýchano a smrad z WC.Cesta s dětmi utrpení.V dětském kupé žádné děti i přez to jsme byli vykázáni,že tam lidé mají zaplacené celé kupé.

Ševčíková


Požadované řešení

Pouštět klimatizaci a upřesnit použití dětského kupé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2016 18:18, před 8 lety

Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.

Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů.
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů.
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY.

Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 10:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.