Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer, touto cestou podávám stížnost na společnost Be2, kde byl bez mého vědomí založen profil a tím vznikla smlouva. Profil založily děti, bylo z kreditní karty placeno 149,-Kč. Od té doby si společnost z této kreditky strhla 4 platby na VIP členství , samozřejmě bez mého vědomí. Když jsem toto zjistila, zrušila jsem danou kreditní kartu, sáhodlouze zjišťovali, oč se jedná a přišla tím na tuto společnost, kdy jsem pomocí mého mailu, na který byl založen profil se tento snažila zrušit. Společnost, respektive zákaznický servis, vůbec na toto ne reagovala a nereaguje. Místo toho vyhrožují vymáháním jakési dlužné částky.
Potvrzení jsem vůbec nedostala, přestože jsem tuto výpověď zasílala opakovaně. Jedinou jejich reakcí jsou výhrůžky z Managementu pohledávek, pod kterými je podepsaný jistý pan Martin Bell, ale který také vůbec nereaguje na odpovědi( jejich maily jsou psány automaticky).
Připomínám, že jejich podmínky jsem po zjištění existence daného profilu četla a postupovala dle toho. Proto se obracím na Vás.
Výpověď smlouvy z mé strany:Referenční číslo: CZ-06-2016-101007806-BE2-DN, Komu: be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg: — Tímto odstupuji/odstupujeme (*) od mnou/námi (*) uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží (*)/ poskytnutí následující služby (*) — Obdrženo dne: 29.2.2016 — Jméno spotřebitele/spotřebitelů: Martina Pištěková — Adresa spotřebitele/spotřebitelů: Cehnice 47, 38752, Cehnice, ČR —Datum: 30.6.2016 Děkuji za kladné vyřízení této výpovědi a žádám o neprodlené potvrzení o přijetí a zároveň potvrzení o nevratném zrušení profilu Pistalka1974@seznam.cz na Be2 S pozdravem Martina Pištěková
Zastavit jednak vymáhání údajné dlužné částky, zrušit profil na Be2 a potažmo VIP členství, přestat mne obtěžovat dalšími požadavky. Pro ostatní případné zákazníky zvýraznit podmínky členství a především částky, které mají poté hradit. Zajistit , aby nebylo možné zneužít osobní údaje, jako tomu bylo v mém případě, především znemožnit přístup nezletilým. Upozornit zákazníky důrazněji, jakým způsobem a jak často firma inkasuje poplatky. Především však zajistit, aby si klient sám přečetl důkladně celé podmínky a smlouvu, a souhlasil s tím nikoliv jen jedním kliknutím, ale nejlépe řádným podpisem- třeba elektronickým, nebo ještě lépe podepsanou oskenovanou smlouvou. Když společnost trvá striktně na správně podané výpovědi, proč tedy stejně striktně netrvá na potvrzením toho, že klient smlouvu před uzavřením řádně četl a s podmínkami souhlasí? Ušetřily by se tím zbytečné starosti oběma stranám.
Tuto stížnost prosíme berte jako pokus o smír a nápravu.
Děkuji za pochopení
Martina Pištěková
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitelka podala výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.
Pokud bylo Prémiové členství aktivováno bez Vašeho vědomí a souhlasu, doporučujeme Vám podat stížnost / žalobu na místním oddělení policejního sboru. Následně nám přepošlete kopii zprávy (ve formátu pdf. Jpg. Nebo gif) daného potvrzení. Z naší strany bude Váš případ přehodnocen. Bez daného potvrzení jste v opačném případě zodpovědná za členství a všechny související obchodní podmínky s ním spojené.
Dobrý den, je smutné, že spolu komunikujeme pouze touto cestou, ale ano, ráda Vám pošlu kopii Trestního oznámení, podanou na Okresní státní zastupitelství.
Trvám na tom, že už jen vznik samotného profilu nebyl dle regulí, jak je vidět, placený ( a to zdůrazňuji ) u Vás mohou založit i nezletilé děti, a to nemluvím o zneužití mých údajů z Vaší strany jednak k uzavření smlouvy o níž jsem neměla ani tušení, a dále pak zneužití mých údajů z mé platební karty a nezákonné čerpání financí z ní. K uzavření obchodní smlouvy je nutný jasný souhlas obou stran, jinak se jedná o podvod! A k tomu z Vaší strany došlo, proto jsem podala Trestní oznámení !
Celá tato kauza vykazuje známky podvodu a také to, jakým způsobem jednáte i po podání výpovědi smlouvy, kterou jsem učinila ihned, kdy jsem existenci profilu zjistila. Vaše jednání je velice nekorektní.
M.P
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz / collections@be2.com.
Dobrý den, samozřejmě můžete, já přeposílám zmíněné trestní oznámení. M.P
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.