Společnost


DAPI, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1162Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Dana Holubářová

Znění stížnosti

Zamítnutí reklamace kabelky zakoupené 9.10.2012 a reklamované 2.7.2013, přes zimu nenošená z obavy o možnosti popraskání laku (kombinace laku a látky).Celkově nepoškozená, jako nová, jen krátké zipy na malých kapsách na obou venkovních stranách kabelky jsou poškozeny a to tak, že jeden nelze otevírat z důvodu zaseknutí částí podšívky kapsy a u druhého zipu jsou odtrženy zoubky zipu od látkové části zipu v délce asi 3 cm. Zamítnutí zdůvodněno "nesprávným užíváním" a že "kabelka byla užívána do stávajícího stavu zničení". Pochopila bych, že jsem problém mohla způsobit,kdyby se rozbil hlavní zip největší kapsy kabelky, kdybych ji přeplňovala, ale tyto postranní kapsy se dají použít je na ploché malé věci typu průkazek, karet apod. Problém bude spíše v tom, že vytržené zoubky jsou u umělohmotného zipu, který dlouho zřejmě nevydrží a zaseknutá látka bude spíš způsobena jejím chybným rozměrem vzhledem k velikosti kapsy.Navíc nevím, jak mám dopředu odhadnout, že se něco poškodí a předtím to přestat užívat,ani mi není jasné, jaké je nesprávné užívání zipu či nesprávný výběr zboží, čímž prodejce dále argumentuje. Kabelka nebyla levná a doba použití její ceně neodpovídá.Doufala jsem, že výrobce alespoň zipy vymění.


Produkt

kabelka 42282-IT 56785, barva černá/hnědá, materiál syntetika


Požadované řešení

oprava, výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 11:43, před 11 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výsledkem reklamace, může toto odůvodnění prodejce rozporovat.
V případě, že prodejce nepřistoupí na argumenty spotřebitele, je potřeba se obrátit na nezávislého odborníka a zboží reklamovat s jeho stanoviskem znovu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 13:21, před 10 lety

Společnost DAPI, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.