Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zamítnutí reklamace kabelky zakoupené 9.10.2012 a reklamované 2.7.2013, přes zimu nenošená z obavy o možnosti popraskání laku (kombinace laku a látky).Celkově nepoškozená, jako nová, jen krátké zipy na malých kapsách na obou venkovních stranách kabelky jsou poškozeny a to tak, že jeden nelze otevírat z důvodu zaseknutí částí podšívky kapsy a u druhého zipu jsou odtrženy zoubky zipu od látkové části zipu v délce asi 3 cm. Zamítnutí zdůvodněno "nesprávným užíváním" a že "kabelka byla užívána do stávajícího stavu zničení". Pochopila bych, že jsem problém mohla způsobit,kdyby se rozbil hlavní zip největší kapsy kabelky, kdybych ji přeplňovala, ale tyto postranní kapsy se dají použít je na ploché malé věci typu průkazek, karet apod. Problém bude spíše v tom, že vytržené zoubky jsou u umělohmotného zipu, který dlouho zřejmě nevydrží a zaseknutá látka bude spíš způsobena jejím chybným rozměrem vzhledem k velikosti kapsy.Navíc nevím, jak mám dopředu odhadnout, že se něco poškodí a předtím to přestat užívat,ani mi není jasné, jaké je nesprávné užívání zipu či nesprávný výběr zboží, čímž prodejce dále argumentuje. Kabelka nebyla levná a doba použití její ceně neodpovídá.Doufala jsem, že výrobce alespoň zipy vymění.
kabelka 42282-IT 56785, barva černá/hnědá, materiál syntetika
oprava, výměna nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výsledkem reklamace, může toto odůvodnění prodejce rozporovat.
V případě, že prodejce nepřistoupí na argumenty spotřebitele, je potřeba se obrátit na nezávislého odborníka a zboží reklamovat s jeho stanoviskem znovu.
Společnost DAPI, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.