Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nevím ani kde začít, co vše bylo špatně... Nejdříve asi, to že když jde někdo relaxovat, tak nebude chtít sledovat hodiny... Vstup na 90 minut, kdy vám nikdo neřekne, od kdy se začne tento čas započítávat (počítali jsme tedy od vstupu do recepce a i tak jsme dopláceli a slečna u východu nám nebyla schopná říct přesně o kolik minut jsme přesáhli) ... Stejně nikdo v sauně nevydrží celý den.
Pak jsme byli zde poprvé (a naposled) a chtěli jsme doporučení (které jsme v jiném saunovém centru dostali samozřejmostí) s jakou saunou začít (nikde není ani plán) sdělili nám že saunér šel kouřit...
Tak jsme okoukli těch 6 (7 i s párou) buněk sami...
Pak přišel "sauner" který otvíral do každé sauny aby ohlásil saunový rituál... Sauner při těle a rituál byla katastrofa (žádná hudba, světla, vůně, akrobacie s ručníkem)...
A pak ty ceny! Za 0,75 litrů kohoutkové vody s 4 plátky 0,5 cm citrusů chtít 69,- a nazývat to domácí limonáda není opravdu v pořádku! A v každé sauně na sebe máte něco patlat (sůl, jogurt, med, čokoládu), aby zase co nejvíce šlo do kasy. Když jsme se ptali, jaký olej je v "čokoládě" slečna nám nebyla schopna odpovědět. Řeka vypuštěná, v odpočívající místnosti dráty ze stropu a schlazovací bazén na místě kde ruší odpočívající a zároveň při schvalování na člověka každý kouká.
Navoněná bída!
Já žádnou kompenzaci nechci, jen jsem se chtěla podělit o zkušenost. Určitě by pomohl milejší a profesionálnější personál a naslouchat zákazníkům...
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na služby, které si objednal a zaplatil. Reklamaci může spotřebitel uplatnit z titulu vadného plnění poskytovatele, neboť služba neměla v souladu s § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku vlastnosti, které poskytovatel veřejně prezentoval, které byly v rámci smlouvy o zakoupení této služby ujednány a na základě reklamy spotřebitelem oprávněně očekávány.
Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Je potřeba se snažit tak o objektivizaci vady. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.