Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11625Nefunkční kód, nemožnost zakoupit zboží!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2016, před 8 lety

Martin Albrecht

Znění stížnosti

Před dvěma týdny jsem hodlal v Prodejně Penny Tanvald zakoupit sekt Rotkappfchen.Díky nefunkčnosti EANu jsem strávil čekáním u kasy 20 minut a problém nebyl vyřešen a musel jsem vybrat alternativní produkt. O týden později se situace opakovala a problém stále nebyl vyřešen. Do třetice jsem se pokoušel sekt zakoupit 21.7. a nebyla stále sjednána náprava.Vedoucího jsem upozornil, že následující den přijdu opět a jestli nebude vše v pořádku,že podám stížnost. Dnes uplynulo 14dní a EAN je stále nefunkční a zboží není možné zakoupit.


Produkt

Sekt Rotkappfchen


Požadované řešení

Urychlené vyřešení záležitosti s nefunkčním EANem jinak budu nucen kontaktovat přímo německého výrobce,že si nemohu zakoupit jeho produkt v řetězci Penny, ačkoliv je v sortimentu pouze kvůli administrativní chybě a neochotě prodejce tento problém vyřešit.
Písemnou omluvu od kompetentní osoby, která nese za tuto chybu odpovědnost.
Písemné sdělení data, kdy bude výrobek na pobočce připraven k zakoupení.
Náhrady za strávený čas čekáním u kasy a zbytečnou cestou do obchodu v případě urychleného splnění mých podmínek nepožaduji a upustím od stížnosti výrobci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 11:47, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Spotřebiteli doporučujeme u tohoto typu stížnosti kontaktovat zákaznické oddělení společnosti s podnětem na zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 10:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.