Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11629Neuznaná 4 reklamace a odstoupení od kup.smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2016, před 8 lety

Ludvík Poleč

Znění stížnosti

Dobrý Den,prosím Vás o radu a pomoc.
Koupil sem mob.telefon Samsung Galaxy K Zoom IMEI 352525061538831 v prodejně O2 Jindřichův Hradec OC Albert.
1.reklamace-25.9.2015 problém s internetem,vadný objektiv kamery-opraveno výměna objektivu kamery-předvedeno pracovníkovy O2.
2.reklamace-29.10.2015 po opravě vůbec nedrží baterie-opraveno-výměna baterie.
3.reklamace-28.3.2016 MT nevyjíždí zoom kamery,tel se často seká-opraveno-výměna kamery.
4.reklamace-20.6.2016 Prosím pouze o posouzení zda nebyly porušeny záruční podmínky pro odstoupení od KS z důvodu 4.reklamace zákazník žádá odstoupení od kupní smlouvy.
1)MT se náhodile zasekává(např.při psaní sms se zasekne,po stisku tlačítka zavrní,ale nereaguje)
2)Při volbě fotoaparátu se pouze zobrazí černý displej a objektiv neustále zajíždí a vyjíždí-předvedeno pracovníkovy O2.
vyjádření-popisovaná závada se neprojevila-přehrání softvéru(operačního systemu),nastavení RF a dB úrovní přístroje.provedeno 5 testů MT.(4.7 2016 sem poslal dopis na O2 o prošetření 4 reklamace-doporučeně s dodejkou).Ze strany O2 bez REAKCE.18.7.2016 sem poslal odstoupení od kupní smlouvy-ze strany O2 zatím bez REAKCE.(MT je pořád na prodejně O2 který sem si nepřevzal)


Produkt

Samsung Galaxy K Zoom. IMEI:352525061538831


Požadované řešení

Odstoupit od Kupní Smlouvy-Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 11:04, před 8 lety

Není-li možné zakoupenou věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, má spotřebitel právo na výměnu věci nebo má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.

Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání reklamace. V případě, že je reklamace uznána, může spotřebitel požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2016 16:58, před 8 lety

Dobrý den,

možnosti odstoupení od smlouvy jsou zde již zmíněny v odpovědi portálu dTest.

Z vašeho popisu vyplývá, že nejde o třetí reklamaci stejné vady nebo o čtvrtou reklamaci různé vady, tudíž nebyly splněny podmínky pro možnost odstoupení od smlouvy. V případě další (uznané) reklamace je odstoupení možné - při předávání zařízení do reklamace je nutné toto uvést do reklamačního protokolu, jinak bude opět zařízení opraveno dle standardního řešení reklamace.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2016 07:27, před 8 lety


Ludvík Poleč

Dobrý den Pane Trčka,
o odstoupení sem žádal a na základě toho mi tu reklamaci neuznali a navíc MT opravili přehráním softweru který jsme nepožadovali(přehrání softweru je veliký zásah do telefonu proto se ta 4 reklamace bere jako uznaná).Je nepřípustné aby byla reklamace neuznána a MT byl opraven bez mého vědomí.Dá se to považovat za obcházení zákona jelikož mi to fakticky znemožňuje jakékoli rozporování vašeho neuznání reklamace která byla před tím již dvakrát pro stejnou závadu uznána a teď ne i když jí viděl i váš pracovník pobočky O2.Volal sem Soudnímu znalci a ten mi řek že po 3tí pro stejnou závadu už ten MT nemusí ani do servisu.Jelikož podle Občanského zákoníku je napsáno VÝSKYT třetí vady,takže stačí když to vidí pracovník který MT přebírá.Jestli to takhle děláte u většiny zákazníků který si u Vás zakoupí MT že jim neuznáte reklamaci a ještě u toho porušíte zákon!!!Sem u Vás 14 let mely byste si těch zákazníku vážit trochu líp.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 11:43, před 8 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu kupujícího provádět na věci jakoukoliv opravu. Společnost by musela prokázat, že provedené změny v telefonu byly nutné pro zjištění vady a vadu nebylo možné zjistit jinak. Byla-li během reklamace vada odstraněna, ale reklamace nebyla uznána jako oprávněná, vyvolává to podezření, že reklamace nebyla vyřízena řádně.

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2016 14:22, před 8 lety

Dobrý den,

servis nás informoval, že dle protokolů, které má v evidenci, není platný nárok na odstoupení od smlouvy - vada se neprojevila.

V každém případě vám nabízíme prověření postupu technika s dodaným telefonem. Telefon bychom museli odeslat do servisního střediska do rukou manažera, se kterým jsme domluvení na řešení. Pokud zjistíme jakékoliv pochybení v tomto směru, odstoupení od smlouvy vám umožníme.

Jestli byste se rozhodl tuto možnost využít, bude třeba navštívit pobočku, kde telefon čeká k vyzvednutí, vyzvedněte jej, pošlete opět na reklamaci a pošlete nám číslo reklamace, pod kterým jste telefon do servisu předal.

Pro případnou další komunikaci, prosím, využijte tento odkaz: www.o2guru.cz/guru

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.9.2016 12:51, před 8 lety


Ludvík Poleč

Dobrý den,

čekal sem na prošetření ze strany O2 postupu technika servisu.O2 nepostupovalo k mojí spokojenosti.O2 nechce přiznat velice špatný postup a pochybení technika servisu.

Prosím o vyjádření dTestu:
Prodlužuje se záruka MT o dobu co byl MT na reklamaci.

Děkuji za odpoved

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 12:50, před 8 lety

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, neběží dle § 1922 odst. 2 občanského zákoníku lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 17:03, před 8 lety

Z naší strany zde už bylo řečeno vše podstatné. Pokládáme tak záležitost za uzavřenou.
Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.9.2016 09:45, před 8 lety


Ludvík Poleč

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc