Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v prosinci 2015 jsem si koupil přes internet mobilní telefon LG G Flex2 u společnosti CZC.CZ, nyní mi přestala fungovat nabíječka. Telefon je plně funkční a s jinou nabíječkou nabíjení funguje jak má. Nabíječku jsem poslal přes pobočku CZC v Brně na reklamaci a CZC mi reklamaci zamítlo s odůvodněním, že výrobce LG má uvedeno v licenčních podmínkách,že pokud bude přístroj reklamován je nutné jej dodat k reklamaci kompletní.Mně, ale nefunguje jen nabíječka.
Mobilní telefon LG GFlex 2
Chtěl bych výměnu nabíječky za funkční. Připadne mi nesmlslné kvúli vadné nabíječce být 30 dnů bez mobilního telefonu.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Duchoň.
Chápu váš pohled na věc, ale je zde možnost, že telefon poškodil adaptér a problém může být v napájecí části telefonu. Pokud poté servis nabíječku vymění bez otestovaní telefonu , může se po čase objevit problém znovu nebo v horším případě dojde k většímu poškození telefonu . Z tohoto důvodu autorizovaný servis požaduje dodaní adaptéru s usb kabelem i mobilního telefonu, aby mohla být provedena kompletní diagnostika a předešlo se případným dalším problémům.
Dle systému s vámi již kolegové reklamaci dořešili výměnou adaptéru.
Prosím vás tedy o uzavření stížnosti.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.