Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11633Zamítnutí reklamace nabíječky v záruční lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2016, před 8 lety

Jiří Duchoň

Znění stížnosti

Dobrý den, v prosinci 2015 jsem si koupil přes internet mobilní telefon LG G Flex2 u společnosti CZC.CZ, nyní mi přestala fungovat nabíječka. Telefon je plně funkční a s jinou nabíječkou nabíjení funguje jak má. Nabíječku jsem poslal přes pobočku CZC v Brně na reklamaci a CZC mi reklamaci zamítlo s odůvodněním, že výrobce LG má uvedeno v licenčních podmínkách,že pokud bude přístroj reklamován je nutné jej dodat k reklamaci kompletní.Mně, ale nefunguje jen nabíječka.


Produkt

Mobilní telefon LG GFlex 2


Požadované řešení

Chtěl bych výměnu nabíječky za funkční. Připadne mi nesmlslné kvúli vadné nabíječce být 30 dnů bez mobilního telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2016 13:02, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2016 13:15, před 8 lety

Dobrý den pane Duchoň.

Chápu váš pohled na věc, ale je zde možnost, že telefon poškodil adaptér a problém může být v napájecí části telefonu. Pokud poté servis nabíječku vymění bez otestovaní telefonu , může se po čase objevit problém znovu nebo v horším případě dojde k většímu poškození telefonu . Z tohoto důvodu autorizovaný servis požaduje dodaní adaptéru s usb kabelem i mobilního telefonu, aby mohla být provedena kompletní diagnostika a předešlo se případným dalším problémům.

Dle systému s vámi již kolegové reklamaci dořešili výměnou adaptéru.

Prosím vás tedy o uzavření stížnosti.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2016 10:12, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2016 09:29, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.