Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#11634Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2016, před 8 lety

Ondřej Matyásek Matyásek

Znění stížnosti

Zakoupení obuvi Reebok v prodejně A3 SPORT v Pasáži ROKOKO na Václavském náměstí 13.7.2015 a reklamována 6.7.2016 v prodejně A3 SPORT v Galerii HARFA, boty jsem reklamoval z důvodu roztrhaného vnitřního kotníku a roztrhaných přechodů od chodidla ke špičkám. První reklamace neuznána s datem 18.7.2016 s přiloženým odborným posouzením ve kterém stojí: Posuzované vady: Obuv nevhodně používána k danému účelu, intenzita používání zkrátila životnost obuvi. Obuv byla používána bez pevné fixace nohy v obuvi. Reklamace nebyla uplatněná ihned po zjištění vady a došlo k postupné destrukci všech dílců obuvi. Obuv bez údržby. S reklamací jsem nesouhlasil a žádal o 2. reklamaci, na prodjeně mi bylo řečeno, že je to už zbytečné, ale umožními to. Výsledek druhé reklamace byl, že k uvedeným závadám se vyjádřili v předchozím reklamačním řízení a na zamítnutí si trvají. Opět jsem s reklamací nesouhlasil a nechal ji poslat do třetího kola, kde jsem přiložil žádost o vysvětlení kolik sekund denně se může obuv používat atd. bohužel k této žádosti se nikdo nevyjádřil a odpovědí bylo, že se již vyjádřili v předchozí reklamaci a na zamítnutí si trvají. Obuv jsem tedy převzal a nyní se obracím se stížností zde, protože boty mě stáli 2971 Kč a po necelém roce jsou nepoužitelné.


Produkt

Obuv Reebok ALL TERRAIN THUNDER 2.0 vel. 9, model RV65916


Požadované řešení

Řešením by mělo být buďto vrácení peněz, vyměnit zboží za stejný či jinou obuv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2016 13:05, před 8 lety

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Každý druh obuvi má svá omezení a je nutné s nimi počítat jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Prodávající má povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které plyne z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně této problematiky je možné nalézt mimo jiné také na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 10:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.