Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN, DNE 12.6.2016 SE MI OZVALA FIRMA CALLCENTRUM S NABÍDKOU
VÝHRY BALÍČKU PRO ZDRAVÝ CHRUP V ČÁSTCE 1 990,- KČ.
PO ZJIŠTĚNÍ, ZA JAKOU ČÁSTKU JSEM TUTO SOUPRAVU SCHOPEN POŘÍDIT
V OBCHODĚ, JSEM FORMOU SMS BALÍČEK ODŘEKL. NENÍ MOJÍ CHYBOU, ŽE UVEDENÁ FIRMA MOJI SMS, KTERÁ BYLA ODESLÁNA 12.6.2016 S TÍM, ŽE BALÍČEK ODMÍTÁM, PŘEVZALA VĚDOMĚ AŽ 22. 7. 2016.
14. NEBO 15. ČERVNA 2016 JSEM BYL TELEFONICKY OSLOVEN KURÝREM,
ŽE MÁ PRO MNE BALÍČEK V CENĚ 1990,- KČ. KDYŽ JSEM MU ŘEKL, ŽE
JSEM POSLAL DVĚ SMS, KDE JSEM NABÍDKU ODMÍTL, ŘEKL, ŽE MU TO ASI
ZAPOMNĚLI ŘÍCT.
VŠE NA MĚ DĚLÁ DOJEM, ŽE JDE O PODVODNÉ JEDNÁNÍ UŽ I Z TOHO DŮVODU,
ŽE NABÍZÍ BALÍČEK V CENĚ 1990,- KČ A PŘITOM V TÉTO CENĚ JE 490,-KČ
ZA DOPRAVU. JAKOU CENU TEDY BALÍČEK MÁ? 1 500,- NEBO 1 990,- KČ ?
SVOJE SMS JSEM ZASÍLAL NA Č: 739936669, Z NĚHOŽ MI UČINILI NABÍDKU.
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEJSEM OCHOTEN UVEDENOU ČÁSTKU ZAPLATIT.
|
Tweet |
Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.
Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu.
Hodnocení: