Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den přes internet na aukru přes společnost Servatech s.r.o. jsem si objednal mobilní telefon,který nakonec po týdnu mi řekly,že telefon nemají na skladě.Tak paní po telefonu mi nabídla jiný.
Ale,když jsem si byl vyzvednout telefon na poště a doma následně rozbalil jsem zjistil,že telefon je nefunkční.
Tak jsem ihned napsal meil že,žádám odstoupení od smlouvy a ihned navrácení peněz.Dále jsem je i telefonicky kontaktoval ale,způsob jednání byl arogantní.V současné době mi i nezvedají telefony a nebo telefony tipají.Na internetu jsem zjistil,že je i více nespokojených zákazníku stouto firmou.
Budu moc vděčný za kladné vyřízení zaplatil jsem 2442kč a mám doma nefunkční telefon.Předem děkuji za info s pozdravem Trnka
Mobilní telefon Dodgee
Odstoupit od smlouvy a ihned navrácení peněz v plné výši.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Rovněž může spotřebitel zvážit podání podnětu ke kontrole prodejce státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci, jelikož prodávající porušuje povinnost, kterou mu ukládá zákon. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Trnko,
se zpožděním odpovídáme na Váš nesmyslný spor vyvolaný v dTestu.
Je vidno, že lidi jako Vy tyto portály pouze zenužívají, místo toho, aby používali zdravý rozum.
Objednal jste telefon. Ten nebyl sklade, tak Vám byla nabídnuta hned náhrada, a to ve stejný den.
Když jste telefon obdržel, tak jste nám napsal email, že si nevíte rady jak telefon oživit. A to přesto, že na krabičce telefonu je obrázek, že je zaizolovaná baterie.
I kdyby bylo cokoliv jiného s telefonem, tak máme možnost buď jej k nám zaslat na expresní servis nebo výměnu. Nebo odstoupit od smlouvy, kdy jsou všem zákazníkům vraceny peníze dle zákona do 14ti dní.
V našem systém nevidíme žádný servisní záznam o Vašem případu. Tudíž předpokládámem, že Váš případ je již dávno pozitivně vyřešen a Vy jste měl Vaší stížnost ukončit.
Servatech s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.