Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11639Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2016, před 8 lety

Miloslav Fidler

Znění stížnosti

Při nákupu mobilního internetu jsem byl opakovaně ujištěm,že v místě bydliště pokrytí mám,mohu doložit facebookovou komunikací.Po zavedení LTE jsem byl opět uištěn o pokrytí.V bydlišti se nepřipojím,stížnost nebyla uznána.(Zakoupil jsem modem za 1200,-Kč)Nyní jsem chtěl nefunkční službu zrušit,ačkoli jsem to uvedl na prodejně,zástupkyně firmy napsala do protokolu-bez udání důvodu.Sečteno a podtrženo-zaplatil jsem několik tisíc za nefunkční internet,zakoupil modem za 1200,- a ještě musím zaplatit dvě měsíční splátky.Toto jednání považuji za zlodějnu.


Produkt

Mobilní internet LTE.


Požadované řešení

Vrácení peněz minimálně za dva měsíce a tučná pokuta pro tuto společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 10:26, před 8 lety

Každý telefonní operátor by měl být schopen podat spotřebiteli před uzavřením smlouvy informace o aktuálním pokrytí. Pokud tyto informace neodpovídají skutečnosti, může spotřebitel podat podnět na Český telekomunikační úřad.

Jestliže by ke zhoršení signálu došlo až v průběhu poskytování služby, v případě, že se tomu stalo v důsledku nějakých objektivních okolností (např. nová zástavba), tak operátor za zhoršení kvality služeb neodpovídá.

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2016 15:38, před 8 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně službu mobilního připojení k internetu jste měl aktivní ještě před pořízením nového modemu, proto jsou na ni uplatněn standardní postup výpovědi, při kterém je také nastavena výpovědní doba 42 dnů. Pokud vám služba nefungovala od počátku, mohl jste využít tzv. Záruku spokojenosti a mobilní internet do 2 měsíců zrušit. Jak již plyne z názvu služby - Mobilní internet - nejde o službu vázanou na konkrétní místo, což může být důvodem, proč nebyla vaše stížnost posouzena jako oprávněná.

Při komunikaci ohledně nového modemu, vám kolega doporučil koupi prostřednictvím eshopu s tím, že pokud se připojení nezlepší, máte možnost do 14 dnů modem vrátit s vrácením peněz, pokud jste se však rozhodl pro zakoupení na prodejně, pak tento nárok nevzniká.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2016 20:05, před 8 lety


Miloslav Fidler

To je snad zlý sen.Já jsem Vám zaplatil několik tisíc za mizernou službu a ještě zaplatím za modem a zrušení? Kde se bere tato neskutečná arogance? Mimoto jste si samovolně změnili podmínky omezením připojení po vyčerpání dat.Ještě mne zajímá,proč je ve zrušení smlouvy napsáno - bez udání důvodu,důvod jsem jasně několikrát udal.Ve vyjádření plácáte cosi o Záruce spokojenosti proč jsešm nebyl na tuto možnost upozorněn při předchozích reklamacích?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 15:06, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2016 12:15, před 8 lety

Hezký den,
vaše podání bylo již několikrát prověřováno na našem reklamačním oddělení a na našem stanovisku trváme, pokud s řešením nesouhlasíte, můžete podat podnět k prošetření situace na ČTÚ.

Důvod vaši žádosti o zrušení je v Žádosti o zrušení služby specifikován v bodě 7. Ostatní důvody zrušení služby (Nespokojenost s kvalitou péče).

Záruka spokojenosti se vztahuje na službu mobilního internetu a je upravena platným ceníkem služeb, bylo tak možné od smlouvy k mobilnímu internetu odstoupit do 24.2.2011, kdy uplynuly 2 měsíce od aktivace. Vaše první podání na nespokojenost s pokrytím však evidujeme až z konce minulého roku, kdy již nárok na uplatnění nároku na tzv. záruku spokojenosti dávno vypršel, proto pravděpodobně nebyl kolegy zmíněn.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2016 19:23, před 8 lety


Miloslav Fidler

Sprostě lžete,jste normální zloději a darebáci,podávám stížnost na ČTÚ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 11:25, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.