Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2012 (26.11.2012) jsem si v tomto obchodě koupil hlavové opěrky s DVD. Před létem začaly zlobit, byl špatný obraz. Dne 18.9.2013 jsem zaslal společností PPL opěrky na reklamaci. Druhý den jsem si telefonicky ověřil že opěrky převzali. Do dnešního dne nebyla reklamace vyřízena. Jediný kontakt byl 22.10.2013, kdy jsem jim psal SMS. Obratel přišel Email s textem "Víme o tom, pane Němec, dodavatel se zaručil, že tento týden bude reklamace vyřízena. Vokál". Dne 25.10.2013 jsem jim opět psal Email, že je prosím o zprávu ať už kladnou nebo zápornou že bych byl případně schopen v sobotu 26.10.2013 cestou do Pardubic si opěrky vyzvednout aby se neutrácelo za poštovné. Do dnešního dne se nikdo neozval ani žádná reakce na Emaily ani SMS. Věc jsem předal také svému právníkovi.
S pozdravem
Lukáš Němec
ID objednávky 372 Hlavové opěrky, opěrka s LCD a DVD, 2ks - sada, černá kůže, kryt na displej
Vrácení peněz, výměna za nové
|
Tweet |
Pokud zboží bylo doručeno prodejci, tak prodejce má od tohoto uplatnění reklamace 30 dnů na vyřízení reklamace (ať již zamítnutí nebo kladné vyřízení reklamace) dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud v 30 denní lhůtě prodejce reklamaci nevyřeší, tak se má za to, že po tomto marném uplynutí lhůty se jedná o vadu neodstranitelnou.
Spotřebitel má v takovém případě právo na výměnu věci za novou nebo odstoupení od kupní smlouvy dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Z těchto dvou variant si vybírá spotřebitel.
Společnost Auto Alles, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.