Společnost


Auto Alles, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1164Reklamace hlavových opěrek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Lukáš Němec

Znění stížnosti

V listopadu 2012 (26.11.2012) jsem si v tomto obchodě koupil hlavové opěrky s DVD. Před létem začaly zlobit, byl špatný obraz. Dne 18.9.2013 jsem zaslal společností PPL opěrky na reklamaci. Druhý den jsem si telefonicky ověřil že opěrky převzali. Do dnešního dne nebyla reklamace vyřízena. Jediný kontakt byl 22.10.2013, kdy jsem jim psal SMS. Obratel přišel Email s textem "Víme o tom, pane Němec, dodavatel se zaručil, že tento týden bude reklamace vyřízena. Vokál". Dne 25.10.2013 jsem jim opět psal Email, že je prosím o zprávu ať už kladnou nebo zápornou že bych byl případně schopen v sobotu 26.10.2013 cestou do Pardubic si opěrky vyzvednout aby se neutrácelo za poštovné. Do dnešního dne se nikdo neozval ani žádná reakce na Emaily ani SMS. Věc jsem předal také svému právníkovi.
S pozdravem

Lukáš Němec


Produkt

ID objednávky 372 Hlavové opěrky, opěrka s LCD a DVD, 2ks - sada, černá kůže, kryt na displej


Požadované řešení

Vrácení peněz, výměna za nové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 11:15, před 11 lety

Pokud zboží bylo doručeno prodejci, tak prodejce má od tohoto uplatnění reklamace 30 dnů na vyřízení reklamace (ať již zamítnutí nebo kladné vyřízení reklamace) dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud v 30 denní lhůtě prodejce reklamaci nevyřeší, tak se má za to, že po tomto marném uplynutí lhůty se jedná o vadu neodstranitelnou.
Spotřebitel má v takovém případě právo na výměnu věci za novou nebo odstoupení od kupní smlouvy dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Z těchto dvou variant si vybírá spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 13:26, před 10 lety

Společnost Auto Alles, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.