Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 18.3.2016 zemřela tchýně. V dědickém řízení, které bylo ukončeno 28.6.2016 (právní moc usnesení 28.6.2016), byl určen jako nabyvatel pozůstalosti můj manžel. Až po skončení dědického řízení mohl manžel vyzvednout z depozita fakultní nemocnice i mobilní telefon své matky. V červenci manžel telefonicky kontaktoval společnost O2 s tím, že mu bylo sděleno, že "smlouva byla zrušena z důvodu neplacení paušálu a že má zaplatit nedoplatek plus smluvní pokutu". Bohužel mezi listinami tchýně jsme nenašli smlouvu o poskytování služeb se společností O2.
Kdy tedy smlouva byla zrušena - okamžikem úmrtí tchýně, zrušením ze strany společnosti pro neplacení nebo telefonickým oznámením manžela?
A především, je společnost v tomto případě oprávněna účtovat úroky z prodlení a smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy, k jejímuž ukončení (nebýt úmrtí tchýně) by nedošlo.
Nepolemizuji s úhradou pohledávky po dobu kdy byla služba aktivní, ale nesouhlasím s vyměřením úroků z prodlení a smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy, když vzniklou situaci nebylo možné ovlivnit a řešit dřív, než po ukončení dědického řízení.
|
Tweet |
Ve smluvních podmínkách operátora, konkrétně v čl. 10. Ukončení Smlouvy je stanoveno pro případ úmrtí spotřebitele následující podmínky ukončení smluvního vztahu: "Úmrtím spotřebitele bude Smlouva ukončena. Úmrtí je třeba věrohodně doložit na Kontaktních místech. Dohodne-li se oprávněný dědic s O2 na užívání Služeb, případně využívá-li aktivně Služby i po smrti, přechází tím na něj účastnický vztah k dané Službě."
Dobré odpoledne,
ráda situaci prověřím. Zašlete mi, prosím, pomocí Neveřejných údajů telefonní číslo služby a referenční číslo plátce z faktury.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, děkuji Vám za prověření situace, čehož ráda využiji. Dnes jsme se pokusili, podle pokynů na vašich webových stránkách, situaci vyřešit osobně v kamenné prodejně a bohužel musím zkonstatovat, že to byla katastrofa. Věnoval se nám konzultant, který nebyl schopen nám podat téměř žádnou informaci (a to ani datum uzavření smlouvy), nakonec se mu alespoň podařilo vytisknout 4 faktury (i když podle jeho tvrzení jich mělo být 5), ale podat vysvětlení k fakturám už opět nebyl schopen. Poté telefonicky kontaktoval reklamační oddělení, a po slovech do telefonu "tak co jim teda mám říct, já tomu nerozumím", nám sdělil, že nám k tomu víc říct nemůže. Na úmrtní list, který jsme mu předložili se podíval s tím, že ho již nepotřebuje a nejsem si jista, zda alespoň údaj o úmrtí zaevidoval do vašeho programu.
Opakovaně sděluji, že do doby ukončení dědického řízení (28.6.2016), nebylo možné s nikým o ničem jednat; samotný telefon byl od 18.3.2016 uložen v depozitu fakultní nemocnice a vyzvednut byl dne 18.7.2016; taktéž nemáme k dispozici smlouvu s Vaší společností a o existenci paušálu jsme nevěděli. Jelikož smluvní vztah zaniká úmrtím, tj. ke dni 18.3.2016 (a služba tudíž nadále nebyla poskytována), jsme ochotni uhradit fakturu č. 1302350220 za zúčtovací období 23.2.2016-22.3.2016 ve výši 311,50 Kč. Žádné upomínky, za které jsou účtovány jednorázové poplatky ve výši 150 Kč (jak vyplývá z dalších faktur) doručeny nebyly - nebyly doručeny ani obálky, ani oznámení pošty o uložení zásilky.
telefonní číslo je 606266845 a referenční číslo je 3610296946
Děkuji
S pozdravem Hrachovinová
Dobré odpoledne,
velice děkuji. Váš požadavek budu řešit s kolegy z oddělení Reklamací. Vzhledem k tomu, že v systémech neevidujeme vaše kontaktní údaje, požádala bych vás o váš kontaktní mobilní telefon a e-mail, abychom vám následně mohli sdělit výsledek šetření. Informace mi, prosím, zašlete pomocí Neveřejných údajů.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
bohužel nevím, jak postupovat při komunikaci pomocí Neveřejných údajů.
Dobré odpoledne,
měla jsem na mysli Neveřejné údaje v tomto formuláři. Váš požadavek však můžeme dořešit také jinou cestou. Zašlete mi, prosím, informace včetně odkazu na tuto stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Ukončeno ve prospěch klienta.