Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11641Oprávněnost účtovat poplatky při úmrtí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Andrea Hrachovinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.3.2016 zemřela tchýně. V dědickém řízení, které bylo ukončeno 28.6.2016 (právní moc usnesení 28.6.2016), byl určen jako nabyvatel pozůstalosti můj manžel. Až po skončení dědického řízení mohl manžel vyzvednout z depozita fakultní nemocnice i mobilní telefon své matky. V červenci manžel telefonicky kontaktoval společnost O2 s tím, že mu bylo sděleno, že "smlouva byla zrušena z důvodu neplacení paušálu a že má zaplatit nedoplatek plus smluvní pokutu". Bohužel mezi listinami tchýně jsme nenašli smlouvu o poskytování služeb se společností O2.
Kdy tedy smlouva byla zrušena - okamžikem úmrtí tchýně, zrušením ze strany společnosti pro neplacení nebo telefonickým oznámením manžela?
A především, je společnost v tomto případě oprávněna účtovat úroky z prodlení a smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy, k jejímuž ukončení (nebýt úmrtí tchýně) by nedošlo.


Požadované řešení

Nepolemizuji s úhradou pohledávky po dobu kdy byla služba aktivní, ale nesouhlasím s vyměřením úroků z prodlení a smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy, když vzniklou situaci nebylo možné ovlivnit a řešit dřív, než po ukončení dědického řízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 09:44, před 8 lety

Ve smluvních podmínkách operátora, konkrétně v čl. 10. Ukončení Smlouvy je stanoveno pro případ úmrtí spotřebitele následující podmínky ukončení smluvního vztahu: "Úmrtím spotřebitele bude Smlouva ukončena. Úmrtí je třeba věrohodně doložit na Kontaktních místech. Dohodne-li se oprávněný dědic s O2 na užívání Služeb, případně využívá-li aktivně Služby i po smrti, přechází tím na něj účastnický vztah k dané Službě."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2016 15:24, před 8 lety

Dobré odpoledne,

ráda situaci prověřím. Zašlete mi, prosím, pomocí Neveřejných údajů telefonní číslo služby a referenční číslo plátce z faktury.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2016 20:12, před 8 lety


Andrea Hrachovinová

Dobrý den, děkuji Vám za prověření situace, čehož ráda využiji. Dnes jsme se pokusili, podle pokynů na vašich webových stránkách, situaci vyřešit osobně v kamenné prodejně a bohužel musím zkonstatovat, že to byla katastrofa. Věnoval se nám konzultant, který nebyl schopen nám podat téměř žádnou informaci (a to ani datum uzavření smlouvy), nakonec se mu alespoň podařilo vytisknout 4 faktury (i když podle jeho tvrzení jich mělo být 5), ale podat vysvětlení k fakturám už opět nebyl schopen. Poté telefonicky kontaktoval reklamační oddělení, a po slovech do telefonu "tak co jim teda mám říct, já tomu nerozumím", nám sdělil, že nám k tomu víc říct nemůže. Na úmrtní list, který jsme mu předložili se podíval s tím, že ho již nepotřebuje a nejsem si jista, zda alespoň údaj o úmrtí zaevidoval do vašeho programu.
Opakovaně sděluji, že do doby ukončení dědického řízení (28.6.2016), nebylo možné s nikým o ničem jednat; samotný telefon byl od 18.3.2016 uložen v depozitu fakultní nemocnice a vyzvednut byl dne 18.7.2016; taktéž nemáme k dispozici smlouvu s Vaší společností a o existenci paušálu jsme nevěděli. Jelikož smluvní vztah zaniká úmrtím, tj. ke dni 18.3.2016 (a služba tudíž nadále nebyla poskytována), jsme ochotni uhradit fakturu č. 1302350220 za zúčtovací období 23.2.2016-22.3.2016 ve výši 311,50 Kč. Žádné upomínky, za které jsou účtovány jednorázové poplatky ve výši 150 Kč (jak vyplývá z dalších faktur) doručeny nebyly - nebyly doručeny ani obálky, ani oznámení pošty o uložení zásilky.

telefonní číslo je 606266845 a referenční číslo je 3610296946
Děkuji
S pozdravem Hrachovinová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 12:36, před 8 lety

Dobré odpoledne,

velice děkuji. Váš požadavek budu řešit s kolegy z oddělení Reklamací. Vzhledem k tomu, že v systémech neevidujeme vaše kontaktní údaje, požádala bych vás o váš kontaktní mobilní telefon a e-mail, abychom vám následně mohli sdělit výsledek šetření. Informace mi, prosím, zašlete pomocí Neveřejných údajů.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2016 12:40, před 8 lety


Andrea Hrachovinová

Dobrý den,
bohužel nevím, jak postupovat při komunikaci pomocí Neveřejných údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 15:14, před 8 lety

Dobré odpoledne,

měla jsem na mysli Neveřejné údaje v tomto formuláři. Váš požadavek však můžeme dořešit také jinou cestou. Zašlete mi, prosím, informace včetně odkazu na tuto stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2016 06:58, před 8 lety


Andrea Hrachovinová

Ukončeno ve prospěch klienta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.