Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11642Holící strojek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Jan MIkulenčák

Znění stížnosti

Zákaznická linka mimo provoz, není možné se dovolat a zrušit další objednávku.


Produkt

Mystiqe regular


Požadované řešení

Zprovoznit kontakt se zákazníkem. Umožnit vyvázání se z předplatitelství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 11:00, před 8 lety

I když je písemná forma nejvhodnější z důvodů prokazatelnosti právního jednání, je možné smlouvu s danou společností ukončit i telefonicky na jejich zákaznické lince uvedené na internetové stránce www.westerfield.ch, ale jen za předpokladu, že je spotřebitel schopen si celý hovor nahrát. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit, že hovor je nahráván. Pokud by v hovoru nezaznělo od jejich pracovníka, že zrušení akceptují, bude lepší zvolit písemnou formu doporučeně s dodejkou.

Pokud již tedy uplynula čtrnáctidenní lhůta od převzetí zboží, za první zásilku bude muset spotřebitel zaplatit, ale může ukončit smlouvu pro zásilky budoucí v souladu s obchodními podmínkami. Pro tento případ je třeba zaslat dopis doporučeně a s dodejkou s názvem Ukončení zasílání dalšího plnění.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 20:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.