Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Také já jsem si objednal po telefonickém hovoru /číslo : 722001414/
"Balíček pro zdravý chrup s exluzívní dotací 50%". Kurýr zboží v prv
ním , ani ve druhé termínu nedoručil,přestože jsem čekal doma. třetí termín jsme si již domluvili ke mně do práce. Přijela slečna
kurýrka ve VW s pražskou SPZ. Strašně spěchala , požadovala po mě
1990,-Kč. Byla velice překvapena, když jsem po ní žádal účtenku a chtěl jsem si obsah zásilky prohlédnout v její přítomnosti. Obě
mé žádosti stryktně odmítla /nedoststek času , doklady ona nedává/.
Na vše mám dva přímé svědky , kteří byli přítomni za přepážkou.
Poté slečna -kurýr balíček sebrala a kvapem odjela. Vše jsem
okamžitě telefonoval na výše uvedený telefon s tím , že odstupuji od smlouvy pro nedůvěru. Operátor tvrdil, že to není možné,doklady
vydávají a balíček nechávají prohlédnout. Opak je ale pravdou , na
což mám dva uváděné svědky ochotné svědčit.
Chtě bych zjistit,z které databáze získala tato podivá společnost
údaje o mé osobě /jsem pracující důchodce,telefon T-mobile/
Balíček pro zdravý chrup s exluzivní dotací 50%. Místo 4000,-Kč platíte 1990,-Kč
Žádám o vyřazení z databáze společnosti, zrušení vymáhání částky
za marný výjezd kurýra , zrušení objednávky. /zrušení objednávky
jsem již provedl telefonicky , chci písemné potvrzení/.
|
Tweet |
Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.
Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.