Společnost


Miroslav Votruba

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1165Polská verze sušičky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Jan Šmíd

Znění stížnosti

Sušičku Electrolux jsem zakoupil koncem loňského roku, v pořádku a včas dorazila. Bohužel ihned po rozbalení jsem zjistil, že neobsahuje český návod a dokonce nemá ani české popisky na ovládacím panelu. Český návod jsem si stáhl z internetu, ale na polskou verzi přístroje jsem prodejce ihned e-mailem upozornil. Když po týdnu nebyla žádná reakce, kontaktoval jsem prodejce telefonicky, divil se a slíbil, že to prověří. Každopádně mě ujistil, že se jedná o českou verzi výrobku a měl by obsahovat české popisky na ovládacím panelu, ať mu znovu přepošlu požadavek na mail, což jsem tedy udělal. Uběhl měsíc bez jakékoliv reakce, tak jsem opět volal prodejci a opět mě požádal o zaslání mailu. Po dalších 14 dnech bez reakce jsem opět volal dodavateli, kde mi sdělil, že je vše v pořádku a on s tím nehodlá nic řešit. Obrátil jsem se proto na ČOI, která moji žádost přijala a ČOI potvrdila, že daný subjekt zkontrolují, ale s mojí reklamací mně nemohou pomoci. Cítím se být podveden a záměrně uveden v omyl, kdybych byl upozorněn předem, že se jedná o polskou verzi, nikdy bych si tento výrobek neobjednal! Proto zkouším touto cestou znovu požádat prodejce o uznání mé žádosti a dodání bezvadného výrobku určeného pro český trh. Vzhledem k tomu, že byl výrobek objednán po internetu, domnívám se, že jsem měl právo odstoupit od kupní smlouvy, dodavatel si toho asi byl vědom, proto asi nekomunikoval.


Produkt

Electrolux EDH 3284PDW


Požadované řešení

Požaduji výměnu za výrobek určený pro český trh. Pokud to již nebude v silách prodejce, jsem ochoten akceptovat slevu, která ale není moji prioritou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2013 11:58, před 11 lety

Česká obchodní inspekce hlídá dodržování zákona o ochraně spotřebitele, za porušení tohoto zákona může ukládat sankce, ovšem nemá pravomoc vstupovat do soukromoprávních sporů. V tomto případě, dle dostupných informací, došlo k porušení § 11 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, podle kterého mají být informace o výrobku poskytnuty písemně v českém jazyce. Dále, je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, zejména řídí-li se užívání návodem nebo je upraveno technickou normou, je prodávající povinen kupujícího s nimi seznámit, ledaže jde o pravidla obecně známá. Nesplní-li prodávající tuto povinnost, je povinen nahradit kupujícímu škodu z toho vzniklou podle § 617 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 20:51, před 10 lety

Subjekt Votruba Miroslav byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.