Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem u Banner s.r.o. bundu Rantal prostřednictvím obchodu v Olomouci.
Po půl roce užívání si začali párat švy vnitřní podšívky a prodírat podšívka v rukávech.
Uvedenou závadu jsem reklamoval prostřednictvím prodejny v Olomouci.
První reklamace uznána a částečně opravené švy byly přešity kusem látky.
Tento pokus o opravu nebyl dostatečný. Zažádal jsem znovu o řešení uvedených vad.
Druhá reklamace byla řešena našitím dalších kousku látky na uvedená místa + plus do rukávu všitý kus látky, který se používá na vrchní vrstvu.
Tato reklamace z mé strany nebyla opět brána, jako dostačují.
Nyní už jsem netrval na opravě a chtěl jsem třetí reklamaci řešit vrácením peněz.
Dnes mi bylo oznámeno, že reklamace byla zamítnuta a že si mám bundu vyzvednou nebo o ní přijdu!
Vysvětlení zamítnutí je takové, že jsem sám poškodil švy (závada 2x řešena). Oprava byla řešena "údajně" na můj nátlak a že vlastně vůbec nebyla uznána.
Mám pouze poslední reklamační protokol a komunikaci s panem ředitel. Můžu případně doplnit.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
S pozdravem.
Jiří Krenstetter
Bunda Rantal
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Přetrvávala-li vada i po vyřízení reklamace, spotřebitel postupoval správně, když trval na jejím odstranění. Podávající má v takovém případě povinnost odstranit vadu v čase, který zbývá do konce původní 30 denní lhůty na vyřízení reklamace (neběží tedy lhůta nová). Neučiní-li tak, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Jednatel společnosti BANNER s. r. o. nás informoval, že reklamaci uvedenou v popisu stížnosti prodávající neeviduje. Žádáme proto spotřebitele, aby doplnil stížnost o dokumenty, prokazující jeho tvrzení. Případ nebudeme publikovat na našem webu, dokud nebude doplněn.
Dobrý den,
v příloze přikládam reklamační protokoly, kteé mám.
Děkuji.
S pozdravem
Jiří Krenstetter
Z podkladů, které nám spotřebitel zaslal, vyplývá, že prodávajícím je společnost BANNER-TRADING s.r.o., nikoliv společnost BANNER s. r. o. Stížnost proto přeřazujeme na společnost BANNER-TRADING s.r.o.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.