Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedna se o cesky e-shop, kde jsem pro rodice koupila kuchynsky drez a baterii.
Po obdrzeni zbozi rodice zjistili, ze jim drez ani baterie barevne neladi se zbytkem konceptu a zbozi jsme behem par dnu odeslali zpet na adresu uvedenou na webovych strankach eshopu.
Psala jsem do eshopu i vysvetlujici email, prisla odpoved, ze neni problem.
Od te doby, tj. od kvetna, cekame na vraceni penez, do firmy se nelze dovolat, na emaily nikdo nereaguje...
Bohuzel az zpetne jsem si procetla recenze dalsich zakazniku a vypada to, ze to je u tohoto eshopu bezna praxe...nevraceji penize, nereaguji na jakoukoli komunikaci...
(0005) ALVEUS ALASKA BLACK - davkovac na saponat, cena 589 Kc // (01302) ALVEUS NIAGARA 70 černá + baterie - kuchynsky drez plus baterie, cena 5144,- Kc
Vraceni penez.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou v obchodním rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.