Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#11655Apple iPhone 6 plus za akční cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Michal Přibyl

Znění stížnosti

Známý zakoupil 26.7.2016 Apple iPhone 6 plus za cenu cca do 12.000,-. S přítelkyní sme si chtěli mobilní telefony pořídit také tak jsme se vydali 60km do Prahy, jelikož u nás v Příbrami neni Datart, koupit zlevněné mobilní telefony v akci.

Po přijezdu do Datartu /pobočka OC Nový Smíchov/ jsme oslovili zaměstance /prodavač ve žlutém/, že máme o akci zájem a bylo nám řečeno , že o ŽÁDNÉ TAKOVÉ AKCI NEVÍ.

Kontaktovali sme známého ve kterém Datartu mobilní telefon zakoupil, řekl nám , že Datart Zličín, tak jsme se vydali tam.

Po příjezdu do Datartu Zličín, jsme oslovili zaměstnance a ten nám s výsměchem do očí řekl " na krámu jsme prodali jeden zbytek jsme si rozebrali pro sebe jako zaměstnanci" a náramně se u toho zřejmě bavil, že normální bežný člověk se teoreticky a prakticky k akčnímu zboží nemá šanci dostat. Tudíž sme si udělali s přítelkyni zbytečnou cestu, jezdili po celé Praze a zklamáni a znechuceni jednáním zaměstanců jeli zpět domu.

Opravdu suprový přístup :-)


Produkt

Apple iPhone 6 plus


Požadované řešení

Poskytnutí stejné slevy na dva přístroje Apple iPhone 6 plus 16gb, tudíž za akční cenu cca do 12.000,-.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 14:22, před 8 lety

Co se týče inzerce zboží v tzv. akcích a jeho následné nedostupnosti, může takové jednání být považováno za vábivou reklamu, což je zakázaná klamavá obchodní praktika dle ustanovení § 4 odst.3 příloha 1 písm. b zákona 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele.

Vábivou reklamu je případ, kdy obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Posoudit, zda obchodník porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může příslušný krajský živnostenský úřad, který je k tomuto příslušný. Tomuto úřadu může spotřebitel adresovat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 10:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.