Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Známý zakoupil 26.7.2016 Apple iPhone 6 plus za cenu cca do 12.000,-. S přítelkyní sme si chtěli mobilní telefony pořídit také tak jsme se vydali 60km do Prahy, jelikož u nás v Příbrami neni Datart, koupit zlevněné mobilní telefony v akci.
Po přijezdu do Datartu /pobočka OC Nový Smíchov/ jsme oslovili zaměstance /prodavač ve žlutém/, že máme o akci zájem a bylo nám řečeno , že o ŽÁDNÉ TAKOVÉ AKCI NEVÍ.
Kontaktovali sme známého ve kterém Datartu mobilní telefon zakoupil, řekl nám , že Datart Zličín, tak jsme se vydali tam.
Po příjezdu do Datartu Zličín, jsme oslovili zaměstnance a ten nám s výsměchem do očí řekl " na krámu jsme prodali jeden zbytek jsme si rozebrali pro sebe jako zaměstnanci" a náramně se u toho zřejmě bavil, že normální bežný člověk se teoreticky a prakticky k akčnímu zboží nemá šanci dostat. Tudíž sme si udělali s přítelkyni zbytečnou cestu, jezdili po celé Praze a zklamáni a znechuceni jednáním zaměstanců jeli zpět domu.
Opravdu suprový přístup :-)
Apple iPhone 6 plus
Poskytnutí stejné slevy na dva přístroje Apple iPhone 6 plus 16gb, tudíž za akční cenu cca do 12.000,-.
|
Tweet |
Co se týče inzerce zboží v tzv. akcích a jeho následné nedostupnosti, může takové jednání být považováno za vábivou reklamu, což je zakázaná klamavá obchodní praktika dle ustanovení § 4 odst.3 příloha 1 písm. b zákona 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele.
Vábivou reklamu je případ, kdy obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Posoudit, zda obchodník porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může příslušný krajský živnostenský úřad, který je k tomuto příslušný. Tomuto úřadu může spotřebitel adresovat podnět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.